טרנס קינזי וסקוטי הופסון (צילומים: ניר קידר, עודד קרני)
טרנס קינזי וסקוטי הופסון (צילומים: ניר קידר, עודד קרני)

"קינזי מול הופסון זה בהחלט המאצ' אפ של הסדרה בין הפועל לנהריה"

סקוטי הופסון הוא הברומטר של נהריה; להפועל, כך מנתח אלעד חסין, יש את השומר הכי טוב בליגה בשבילו – טרנס קינזי

פורסם בתאריך: 20.5.17 17:28

אחרי עונה לא קלה בביצה המקומית הצליחה הפועל ירושלים להבטיח השבוע את יתרון הביתיות בפלייאוף, הרבה בזכות חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים. ביום שלישי הקרוב, 23.5, תחל הפועל את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד עירוני נהריה (21:00 בארנה), כשהאדומים מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולסגור את הסיפור עם נסיעה אחת בלבד לצפון, אך קל זה לא יהיה.

 

נדמה שאחת המשימות העיקריות של הפועל בסדרה הזו תהיה לעצור את סקוטי הופסון, שהצטרף לקבוצה של אריק אלפסי רק באמצע חודש פברואר, כשהיא מחוץ למקום שמוביל לפלייאוף, אבל מהר מאוד הפך לברומטר של נהריה ולאיש שהלכה למעשה הוביל את הקבוצה אל הפלייאוף.

מאז הגעתו רשם הופסון 13 משחקים, שבהם הוא העמיד מספרים טובים מאוד. הפורוורד האמריקאי קולע 17.3 נקודות (ב־60.7 אחוז ל־2 נקודת), שאליהם הוא מוסיף גם 4.1 ריבאונדים ו־2.4 אסיסטים בכ־29 דקות. נקודות החולשה של הופסון הן באחוזים חלשים מחוץ לקשת (25 אחוז בלבד) וב־3.2 כדורים שהוא מאבד למשחק, כך שאת הדברים הללו תצטרך הפועל לנסות לנצל.

העובדה שהופסון הוא הגו טו גאי של נהריה הופכת את טרנס קינזי לשחקן מפתח בסדרה הזו. ראשית כי קינזי הוא השומר הכי טוב בהפועל ושנית כי שניהם משחקים באותה עמדה – סמול פורוורד.

מבחינת מספרים, הנתונים של קינזי הרבה פחות מרשימים מאלו של הופסון. הממוצעים שלו עומדים על 9.7 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו־1.2 אסיסטים בכ־27 דקות. אבל כאמור, נקודת המפתח היא ההגנה של מספר 21 באדום, כשבנוסף הוא גם מצליח לחטוף כמעט 2 כדורים במשחק.

"קינזי מול הופסון זה בהחלט המאץ' אפ של הסדרה בין הפועל לנהריה", קובע בנחרצות אלעד חסין, מאמנה של מכבי קרית גת. "הופסון הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים בליגה, בטח בעמדה 3, והוא גם הפך ושינה לגמרי את נהריה מאז שהצטרף. בזכותו הקבוצה השתפרה פלאים".

חסין מוסיף ש"לטעמי קינזי הוא השחקן בליגה בשביל לשמור על הופסון, גם כי שניהם פחות או יותר באותם מימדים. אם קינזי יצליח להוריד את המספרים של הופסון אז הפועל תיקח את הסדרה בצורה קלה. הוא בהחלט שחקן המפתח של הפועל בסדרה בעיקר בגלל השמירה על הופסון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר