רק ניצחון (צילום: אורן בן חקון)
רק ניצחון (צילום: אורן בן חקון)

"אנחנו הולכים להשוות את הסדרה, אין אפשרות אחרת"

מחר, שני, 21:05 באולם בעין שרה - הפועל נגד עירוני נהריה במשחק מספר 4 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. גורם בקבוצה: "מודעים היטב לחשיבות העצומה שיש למשחק עבור המועדון"

פורסם בתאריך: 4.6.17 18:32

עוד משחק של להיות או לחדול מצפה להפועל מחר, שני 5.6, נגד עירוני נהריה (21:05 באולם עין שרה). האדומים, כידוע, נמצאים בפיגור 2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כך שהפסד יסיים לסימונה פיאניג'אני ושחקניו את העונה מוקדם מהצפוי, ולחלקם אולי גם את יסמן את דרכם החוצה מהקבוצה.

 

"אנחנו הולכים להשוות את הסדרה", אומר בנחרצות אחד משחקני הקבוצה בשיחה עם "כל העיר". "אין מבחינתנו שום אפשרות אחרת. זה משחק של חיים או מוות ואנחנו לא מתכוונים לוותר. אנחנו ניתן את הכל במשחק מחר ונעביר את ההכרעה אל הארנה בירושלים".

גורם במועדון מוסיף: "אין דרך חזרה וכולם מבינים את החשיבות הגדולה של המשחק. השחקנים דרוכים ואנחנו מודעים היטב לחשיבות העצומה שיש למשחק עבור המועדון. אנחנו רוצים וצריכים להעביר את ההכרעה לארנה. נהריה קבוצה טובה, אבל יש לנו מספיק כלים כדי להתמודד איתם ולנצח אותם גם במשחק חוץ".

בהפועל, כפי שניתן להבין, מגיעים חדורי מוטיבציה. הקבוצה סיימה לפני כשעה קלה את האימון המסכם, כשלאחריו עשתה הקבוצה את דרכה אל עבר נהריה, שם היא תלון בבית מלון לקראת המשחק.

בהפועל מבינים כח במקרה של הדחה על ידי נהריה ואי העפלה לפלייאוף תגדיר את העונה הזו ככישלון מהדהד ותדחק לפינה את העלייה לחצי גמר היורוקאפ.

אל המשחק בעין שרה תגיע הפועל, כידוע, ללא אלסנדרו ג'נטילה שנסע לאיטליה. בהפועל, חשוב לציין, אומרים שג'נטילה ביקש אישור לנסוע לחופשה של מספר ימים לאחר שהבין כי הוא לא בסגל למשחק ובקבוצה נענו לבקשתו. עוד נמסר מהפועל כי הפורוורד צפוי לחזור לישראל ביום שלישי הקרוב.

למרות הדברים הללו, גורמים הקשורים למועדון טוענים כי ג'נטילה למעשה סיים את דרכו בהפועל ואם לא תהיה פציעה רצינית של אחד משחקני הסגל הוא לא צפוי לשחק במשחקים הבאים, אם הקבוצה בכלל תגיע אליהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר