עלי מוחמד (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)
עלי מוחמד (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

דעה | אפשר ללכת לים בחורף? ההפסד בחיפה חרץ את גורל העונה כולה

בית"ר נראית רע מאוד. צמד המאמנים כשלו עד כה כישלון חרוץ, אבל גם הבעלים לא יוצא נקי עם בניית סגל שערורייתית - שגמרה לצהובים שחורים את העונה

פורסם בתאריך: 1.12.20 15:20

שנים שלא ראיתי בליץ כזה של קבוצה יריבה נגד בית"ר. המשחק ביום שני האחרון ייכנס לספר ההיסטוריה השחורה של הצהובים שחורים ותודות לאיש אחד עם הספרה אחת על הגב, ההוא  שחייב להיות השוער הראשון של נבחרת ישראל – נמנע ביזיון גדול יותר. 12 מצבי הבקעה היו לירוקים לעומת אפס אחד גדול של בית"ר ירושלים במחצית הראשונה וזה אומר הכל.

הכישלון של צמד המאמנים החל במערך הפחדני, כשעלו בהרכב עם שלושה שחקני הגנה והפקירו את מרכז השדה לחלוטין, מה שהוביל לאיבודי כדור מזעזעים של עלי מוחמד. עד לגול היה לסלובו וברדה לא מעט זמן כדי לשנות את הסיטואציה, אבל הם לא עשו זאת. בזמן נהיגה, כשאתה מזהה סכנה, יש מושגים שנקראים 'זמן תגובה' ו-'זמן עצירה'.

סלובו-ברדה זיהו את הבעיות במערך שאיתו הם עלו והיה להם מספיק זמן כדי להגיב ולשנות את המערך ולהסיט את אנטואן קונט הפיזי לעמדת הקשר האחורי, כדי לעצור את התקפות המעבר של מכבי חיפה, אך הם בחרו לא עשו זאת. ברק בכר עשה בית ספר לכדורגל לצמד המאמנים, כשהמאמן החיפאי "קלט" את הסיטואציה ולחץ עם שני שחקנים את מוחמד שהיה האיש החלש ביותר על המגרש, מה שהוביל למצבים רבים אחרי איבודי כדור של מספר 6 הבית"רי. מאחורי מוחמד נמצאים בן חיים ודגני, שניהם איטיים מאוד ולא יכלו לעצור את התקפות היריב. רק ניצן מנע תוצאה מביכה יותר.

חשבתי שגרוע יותר מהתקופה של רוני לוי לא יכול להיות וביום שני התבדיתי. צמד המאמנים החביבים עליי מאוד, לא מוכיח את עצמו עם שיטת המשחק המונהגת כרגע ודווקא במשחק קריטי הייתי מצפה מהם לעבות את מרכז השדה.

יש שחקנים שהחולצה הצהובה גדולה עליהם. מפאת כבודים לא אזכיר את שמם ואני מעדיף לשמור על ריסון. אם בעלי בית"ר, משה חוגג, משחרר בקלות שחקנים כמו דן אייבינדר ודיוגו וארדסקה, אז אחרי המשחק מול חיפה הייתי משחרר ארבעה בכירים. אף אחד לא חסין ואין פרה קדושה יותר. שחקני בית"ר מקבלים את מירב התנאים ושבוע אחר שבוע מבזים את עצמם ואת האוהדים.

ההפסד המשפיל למכבי חיפה חרץ למעשה את העונה של בית"ר. מעכשיו הם יכולים להתחיל לשחק כמו קבוצת תחתית. 8 נקודות מתוך 21 אפשריות זה קצב של קבוצת מרכז טבלה ומטה, מה שמעיד על הכישלון הגדול ואם נדייק יותר – סלובו וברדה השיגו רק 5 מתוך 18. מביך.

בחזרה לעלי מוחמד ואעשה זאת בקצרה. הקשר כישלון גדול. הוא נראה רע ואין מנוס מלשחרר אותו בחלון העברות הקרוב.

משה חוגג מתנהל כמו מנהל מקצועי ומחתים שחקנים ולכן האחריות היא עליו, בטח כשבנה סגל לא מאוזן בעליל. במקום להביא שלושה שחקנים איכותיים, הוא העדיף להשקיע מחיר חסר תקדים של 1.4 מיליון יורו בירדן שועה. החלוץ מוכשר ככל שיהיה, אבל ספק אם אי פעם יחזיר את ההשקעה. אין ספק שיעקב שחר צוחק כל הדרך אל הבנק ואנחנו בוכים אחרי עוד תצוגת נפל.



 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"kolhair2@gm


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רן בר-שוע

    אולי לא ראינו את אותו משחק?
    נכון שהכוכב היה ניצן, ונכון שעלי איבד באופן מוחלט ובטח שביחס לעצמו הרבה כדורים ונכון שירדן שועה לא כבש (עדיין).
    אבל, להגיד שלעלי לא היה משחק טוב זה ממש לא נכון. ההתקפות הטובות ביותר של בית"ר היו בהובלתו של עלי מוחמד.
    ירדן שועה לא הפסיק לנסות ולאיים על המגנים של חיפה. המאמנים והשחקנים נתנו את מה שהיה להם וזה אומנם נראה מתגונן וטוב שלא נגמר 4-0 אחרי 20 דקות אבל אז הכוחות יתאזנו (תודה למאמנים ולשחקנים), ובדיוק כשהיו התקפות מוצלחות של (אני אוהב אותך) בית"ר, בא הגול במתפרצת של רוקוביצה המלך (נו, מה לעשות שרוקיביצה אכן תותח על?).
    בקיצור, אני חושב שהמשחק לא היה טוב אבל לא היה כל כך גרוע כמו שהפרשנים בטלויזיה ואתה מתאר.
    היה ניתן לראות נקודות אור ואיך שועה עושה שוב ושוב ובהצלחה מפגין למה כולם אומרים שהוא כזה תותח.
    ובכל זאת, אם אתה רוצה את הצד השלילי של המטבע מהצד שלי, אז אני הייתי רוצה לראות יותר מיקרים בהם שחקן מנסה לעבור את השחקן שמולו על מנת ליצור מצב שיאלץ את ההגנה של היריבה לשנות את מיקומה וככה יאפשר תנועה בלי כדור של שחקני ההתקפה שלנו למקומות ריקים ובלי שחקני הגנה של היריב.
    בית"ר היא עדיין כוח חזק בליגה וכדורגל משחקים כבר שנים 90 וקצת דקות, אז הכל פתוח ויאלאלללאלאלא ביתתתת"רררר!!!

  2. ביטוח רכב עד 55 אחוז

    בטוח לא ראינו אותו משחק אחי ההתקפות הכי טובות היו בהובלת עלי מוחמד אבל לטובת חיפה , שועה בכלל לא התקרב לשער כל המשחק, אם נחשיב את המשחק כמטבע אז הוא יהיה רק בצד אחד, ודריבלים פשוט אין שחקנים שעושים את זה בביתר אולי קצת אדרי ואוחנה אבל אתמול לא היה דריבל אחד כל המשחק

  3. ביתרי מימקא

    ביתר ברמה גרועה קבוצה מתאימה לליגה ג בושה הסמל לא הושפל כמו שהקבוצה הזאת הצליחה
    בזבוז כסף

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר