משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)

דעה | אשליות: חכו עם בקבוקי השמפניה – אנחנו עוד לא שם

העצה הכי טובה שאפשר לתת לאוהדי בית"ר היא שלא יבנו יותר מידי על המשקיעים מאיחוד האמירויות. זה אמנם הולך בכיוון חיובי, אבל הדרך להמנון ליגת האלופות עדיין רחוקה

פורסם בתאריך: 1.12.20 15:53

כבר היינו שם, בסרט הזה. רוכשים עתירי ממון, עם שאיפות גדולות, שומעים על הקבוצה וחושקים במותג בית״ר ירושלים. ידיעה רודפת ידיעה, המתנה מורטת עצבים עד לחתימה המיוחלת שתביא לעידן חדש בבירה. אליפות? גביע? אלו יעדים משניים, חשובים אמנם, אך פחות מהמטרה המקצועית האמיתית. הכסף הגדול יכול וצריך להביא אותנו לקדמת הבמה האירופית. היכן שבית"ר לא ממש הצליחה.

אבל אם יש משהו שאי אפשר לקחת לנו, אוהדי בית״ר ירושלים, זה שבגזרת הבעלים ראינו כבר הכל. מהקריסה של זאבי, הפרובוקציות של גאידמק, ההיעלמות של אגאייר, הרגליים הקרות של אדלר ולוין ועד  לגחמות של טביב. אותנו כבר אי אפשר להפתיע. אנחנו מוכנים לכל תרחיש אפשרי.

אם לומר את האמת, כדאי שלא נפתח יותר מידי ציפיות. גם אם המהלך הזה יתקדם ויבשיל, צריך לזכור שהדרך עוד ארוכה. יש חלקים בקהל ומחוצה לו שיעשו הכל כדי לחבל בעסקה. הסיבה האמיתית היא גזענות או המלחמה המזויפת בגזענות. אלה יצבעו לכם את זה בצבעי ״עקרונות״, ״שמירה על צביון יהודי״ וביטויים מכובסים אחרים שיטשטשו את האמת ואלה יצעקו בכל פינת רחוב שעד שלא יהיה שחקן ערבי בבית"ר, כלום לא ישתנה באמת. וגם אז, הם יחפשו את המיעוט הקולני שייתן להם לגיטימציה להכפיש את הכלל.

אם לומר את האמת, כדאי שלא נפתח יותר מידי ציפיות. כי בסוף נתאכזב, כמו תמיד. ולמרות שהתרגלנו, הפעם זה יהיה קשה וכואב במיוחד. לא רק בגלל הכסף הגדול, אלא בגלל ההזדמנות האמיתית לשינוי שחמקה לנו מבין הידיים. כזו שתלווה ודאי בלא מעט ציניות ועוקצנות מצד התקשורת. כזו שתוביל ככל הנראה למשבר הגדול ביותר שידע הקהל הבית"רי בתוך הבית ומחוצה לו. כזו שעם קצת עזרה מבחוץ, יכולה להוביל לשיפור התדמית של המועדון ואוהדיו ולשינוי תודעתי משמעותי שתשכיח את השלט הנוראי מימי הצ'צ'נים ותראה לעולם שאפשר להשתנות. אם לומר את האמת, כדאי שלא נפתח יותר מידי ציפיות.

ביום שני הפועל ב״ש מגיעה לטדי וזו תהיה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה לתפוס את הרכבת של העונה הנוכחית. כל רעשי הרקע סביב ההשקעה הצפויה מאיחוד האמירויות לא תורמים לשקט שהמועדון הזה צריך יותר מהכל. והוא צריך.

ואם בכל זאת זה יקרה, בית"ר ירושלים כבר לא תהיה אותו הדבר. אל תדאגו. השם לא ישתנה, הצבע ימשיך להיות צהוב שחור וההמנון הלאומי יתנגן לפני כל משחק.  לשייח חאמד בן חליפה אין כל כוונה לשנות את הצביון של המועדון. וההשקעות האחרות של המשפחה מוכיחות זאת יותר מהכל. מעבר לזה, הפרסומים השונים מדברים בעיקר על השקעה אסטרטגית, חכמה וארוכת טווח כמו שיפור מתקני האימונים, שדרוג מחלקת הנוער ורכישת בית וגן. ואלו בדיוק הדברים שבית"ר ירושלים צריכה להשקיע בהם כדי להגיע להישגים.



 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"kolhair2@gm


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר