עומר אצילי, חאתם אלחמיד, דור מיכה (צילומים: ניר קידר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל, savvides press and giorgos nikolaou)
עומר אצילי, חאתם אלחמיד, דור מיכה (צילומים: ניר קידר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל, savvides press and giorgos nikolaou)

דעה | בלי להתמהמה: אצילי, מיכה ואלחמיד צריכים להגיע בחלון ינואר

מאבק האליפות של העונה הבאה מתחיל בחלון העברות שיפתח בינואר – השלושה צריכים לנחות בבית וגן כדי לשדרג את הסגל

פורסם בתאריך: 15.12.20 23:52

עכשיו זה כבר ברור, בניית הסגל של בית"ר הייתה לא מאוזנת עוד לפני שהגיעו צמד המאמנים דראפיץ' וברדה. כבר בעונה הקודמת הכתובת הייתה מרוחה על פני רוב מחזורי הליגה: פרט למיכאל אוחנה שחזר מפציעה מורכבת ושני זרים צעירים, לא היתה בשורה מרעישה שיכלה לבשר על החזון של השניים לעונה טובה יותר בדרך.

הבעיה המרכזית של בית"ר היא שאין בסיס שחקנים יציב שאליו ניתן כל שנה לצרף חיזוקים במקומות הנכונים. בית"ר עושה מייק אובר רציני בכל עונה וכך בלתי אפשרי לבנות קבוצה שתרוץ לתארים והישגים.

אי שם, עוד בימים שיוסי בניון היה השריף בבית וגן, עומר אצילי ודור מיכה עברו לקפריסין לקבל מקלט אחרי שמכבי ת"א הראתה להם את הדרך החוצה. בלי להיכנס לפרטי הפרשה בה היו מעורבים השניים, בית"ר הייתה צריכה כבר אז לעשות מהלך ולהביאם.

ברור לכולם שהאתיקה וכללי המוסר צריכים לנצח, אבל בבית"ר היו צריכים להיות חכמים יותר. חוגג חושב הרבה על כל מהלך, חושב מידי. מהסס ונמנע מלקחת סיכונים. כבר אז חוגג היה צריך לשים לשניים הצעות מותנות בסעיפי התנהגות על השולחן ולחטוף אותם ברגע שהפרשה הסתיימה ללא הרשעה.

הטעות נעשתה, אבל עכשיו אפשר ללכת על בטוח, כמו שחוגג אוהב. לשניים צריך להציע מה שצריך כדי להנחית אותם בבית וגן ויפה שעה אחת קודם. סביב מיכה ואצילי, שניים שהגיעו מהמועדון המקצועני בארץ, יכול חוגג לבנות את הקבוצה ובהיעדר ישראלים טובים יוכלו הצמד להוות את הבסיס לשנים הבאות, בעיקר לאור העובדה שאין כרגע בבית"ר שחקן אחד כמו מיכה שמשחק פנימה, כלומר מכניס כדורי עומק ומזין את החלוצים ואין קיצוני עם מספרים כמו של אצילי. אצילי את מיכה לא מוצאים את עצמם בקבוצותיהם בקפריסין בעיקר לאור העובדה שהם לא עברו לשם מבחירה, יותר מחוסר ברירה, וכך גם נראית התשוקה והמוטיבציה שלהם.

אל השניים האלה כדאי ורצוי להוסיף שחקן נוסף, כן, אפשר לכתוב את זה כבר שחור על גבי לבן ובצורה ברורה וזה לא יהיה תסריט כל כך מופרך. חאתם אלחמיד מראה סימנים של מי שמיצה את עצמו בסלטיק ומחפש את דרכו חזרה לישראל. עמדת הבלם הנוסף לצד אוראל דגני פנויה ולא יציבה ואלחמיד יכול להיות פתרון טוב. חוגג ובן חליפה הצהירו שלא יחפשו להנחית בבית וגן שחקן מוסלמי בכוח, אלא רק שחקן שיכול לשדרג את הקבוצה, אז בהנחה שבלם הנבחרת אמיץ מספיק כדי לשחק עם סמל המנורה על החזה, חוגג צריך לגרום לזה לקרות.

בהנחה שיגיעו – אליהם יצטרפו אוקמפוס, מתאוסיניו, האסלביינק ושועה, צעירים שהמועדון בונה עליהם לטווח ארוך, אוחנה שחוזר לעצמו לאט לאט וצריך לתת לו את הזמן, בתוספת הוותיקים עידן ורד ועטר כבעלי הניסיון שיאזנו את הסגל הצעיר ותקבלו בסיס טוב לעונה הבאה למאבק האליפות. בשביל שזה באמת יתחבר ברגע הנכון, כדאי להתחיל לחבר את הפאזל מעכשיו וכמו שחוגג אומר, רק לנסות ולהתברג בסיום העונה לאירופה.



 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר