גיא הראל, ג'יימס פלדין (צילומים: שרון בוקוב)
גיא הראל, ג'יימס פלדין (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | משבר בהמשכים: בדרך לאחת העונות הגרועות בתולדות האדומים

אין כמעט החלטה שבה מקבלי ההחלטות לא כשלו בה השנה ולא מפתיע לראות את הפועל מתרסקת, מובסת ומושפלת בכל מפעל. רק הליגה נשארה – צריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהתוצאה לא תהיה דומה

פורסם בתאריך: 17.2.21 21:37

בזמן שילדי ישראל קיבלו השבוע את תעודות אמצע השנה על התקופה המוזרה שבה הם נאלצו ללמוד בעיקר מהבית, גם הפועל קיבלה את תעודת החורף שלה, והציונים איך נאמר זאת בעדינות, נמוכים מאוד. בתעודה הפיקטיבית אפשר לסמן את גביע הווינר ככשלון, והדברים אמורים גם לגבי הליגה הבלקנית ובמקצוע החשוב "ליגת האלופות של פיב"א", נרשם ציון שלילי מהדהד. לציונים הגרועים הללו התווסף ביום חמישי שעבר המקצוע הוותיק והחשוב "גביע המדינה", אחרי ההדחה המשפילה על ידי מכבי ראשל"צ.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לכשלונות אבות רבים: זה מתחיל מהמאמן לשעבר עודד קטש שמצא נחמה אצל הירוקים מאתונה, נמשך אצל המנכ"ל גיא הראל והמנהל הספורטיבי יותם הלפרין שאחראים לבניית הסגל הכושל שלא הצליח בשום משימה ומסתיים במאמן הנוכחי דאיניוס אדומייטיס, שאומנם לא בנה את הסגל, אבל לא שינה דבר ולא הצליח עד כה לשקם את הקבוצה, כך שגם עליו מוטלת אחריות מסוימת.

מאז החל עידן הקורונה, הפועל נכשלה בכל החלטה והדברים אמורים בעיקר לגבי הראל והלפרין. מקבלי ההחלטות לא השכילו להשאיר את ג'יימס פלדין ולא נלחמו עליו מספיק. היום אנחנו יודעים כמה השפעה הייתה לפלדין על המגרש ובחדר ההלבשה. געגועים. ג'רמי פארגו שבימים אלה אמור להצטרף למכבי ראשל"צ, היה צריך להמשיך וללבוש את המדים של הפועל.

הראל, הלפרין וקטש ידעו על הפציעה של ג'ייקובן בראון שלמעשה מונעת ממנו להציג את יכולתו הטובה מהשנה הקודמת ובמקום להשאיר את פארגו לעונה נוספת כגיבוי או יותר נכון כשחקן משמעותי נוסף בקו האחורי, הוחלט להיפרד ממנו למרות ההופעה המרשימה בחצי הגמר נגד הכתומים של גיא גודס. טעות נוספת: החזרתם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס למועדון לאחר שהצמד עשה "ויברח" ולא סיים את העונה עם הקבוצה בעונת הקורונה. אנחנו רואים את תומאס השנה חסר חשק ועל בראון כבר הרחבתי קודם – לא מדובר באותו השחקן.

אם בשנתיים הקודמות בהפועל הצליחו לפגוע עם השחקנים שהגיעו תוך כדי העונה כדי לתקן תקלה נקדותית, השנה אנחנו רואים בגזרה הזו נפילה ולמעשה אף זר שהצטרף לא הצליח להשפיעה לחיוב. אולי להיפך.

נקודה שלילית אחרונה ואולי הכי מתסכלת – הסגל הישראלי. כשמסתכלים על מצבת המקומיים בהפועל, מבינים את הבעיה של האדומים. קטש המשיך לבנות על תמיר בלאט ועידן זלמנסון שעוד איכשהו תורמים, אבל כאן זה נגמר. אדם אריאל ועדי כהן סבן הם שני ירושלמים שגדלו במועדון, זה טוב ויפה לרומנטיקה, אבל לצערי הם פשוט לא לרמה. הם בוודאי לא תחליף ראוי לבר טימור או נמרוד לוי, בטח לא בזירה האירופאית וגם לא בביצה המקומית. במקומם היו צריכים להיות כאן שני ישראלים אחרים ברמה גבוהה ואחד מבין אריאל או כהן סבן היה צריך להיות ישראלי חמישי ולא יותר.

רק משימת הליגה נותרה ואני סקפטי לגבי הצלחתה של הפועל, בטח אם לא יעשו שינויים דחופים בסגל והבאת שחקן שישנה את התמונה מקצה לקצה, אחרת הפועל תסיים את העונה כאחת החלשות בתולדותיה ותחזיר את המועדון הרבה שנים אחורה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חגי נתנאל

    כתבה יפה מאוד. זה רק מראה שגיא הראל צריך לפרוש או להפסיק לבנות קבוצה דיי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר