רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, ארנון בוסאני
רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, ארנון בוסאני)

דעה | סיר לחץ: רוני לוי כשל, גם דראפיץ' וברדה – מה זה אומר על חוגג?

רוני לוי רצה לרצות את משה חוגג ולכן כשל בבית"ר, כך גם צמד המאמנים שלא מצליחים לשקם את הקבוצה - הציפיות מכיוון חוגג והאוהדים גורמות למאמנים שעברו בבית"ר לכשלון

פורסם בתאריך: 24.2.21 23:50

אומרים שצריך להיזהר עם משאלות לב. במשך שתי עונות רוני לוי היה על הגריל של אוהדי בית"ר, התוצאות ובעיקר היכולת לא תאמו את ציפיות הקהל לכדורגל טוב, קצבי ובעיקר מעניין.

רוני לוי מוכר בארץ כמאמן קפדן, טקטי ומסודר, אחד כזה שלא עושה חשבון. לא מעט כוכבים ראו בקבוצות השונות בהן אימן את הספסל או שמצאו את עצמם בסופו של דבר מחוץ לקבוצה. לא פעם הוא שילם מחיר אישי, אבל זה לא גרם לו לשנות את שיטות העבודה שלו. כל זה נכון עד לרגע שהגיע לבית"ר של חוגג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


רוני לוי של הסיבוב האחרון בבית"ר לא היה דומה לעצמו. נדמה שהוא ויתר על עקרונותיו ועל התכונות שהפכו אותו למאמן בכיר בשוק הישראלי והסוף המר לא הפתיע אף אחד. לאחרונה נחת לוי בהפועל באר שבע של אלונה ברקת. מדובר בהחתמה מפתיעה ויהיה מעניין לראות מה הוא יעשה שאבוקסיס לא עשה והאם יעמוד בדרישות של ברקת ובעיקר של אוהדי הפועל באר שבע שהתרגלו לראות בעונות האחרונות קבוצה אטרקטיבית והישגית.

לעומת לוי, דראפיץ' וברדה הגיעו לאור בקשות הקהל ומאז שהגיעו לא הצליחו לספק לקהל נחת. זה נכון שיש פה ושם נסיבות מקלות, אבל אף אחת מהן לא סיבה מספיק טובה לתצוגות הנפל על המגרש. כמו לוי, גם צמד המאמנים לא מצליחים להביא את עצמם ולהשריש את שיטת המשחק איתה הם הצליחו באופן יחסי במכבי נתניה. משחק הלחץ, התקפות המעבר, מבנה היהלום ובעיקר קבוצה שעובדת על המגרש – כל זה לא קורה בבית"ר הנוכחית. לא בטוח שסגל השחקנים והתנאים הקיימים מתאימים לקו שלהם כמאמנים, ואולי זה האופי הנוח שלהם שלא מאתגר את הבעלים לרכש שתואם להשקפת עולמם.

אם מנסים למתוח קו מקשר בין מבחר המאמנים שעברו בבית וגן בעונות האחרונות, ניכר שאף אחד מהם לא הצליח להביא את עצמו. נראה שמאמנים שמגיעים לאמן את בית"ר מנסים כבר מהצעד הראשון להתאים את עצמם לציפיות הקהל והבעלים ופחות להתאים את הקבוצה וסגנון המשחק שלה לאני מאמין שלהם.

לא מפתיע לראות מאמנים שעברו ונכשלו בבית"ר מצליחים בקבוצות אחרות. דראפיץ' וברדה כבר עושים סיבוב שני בבית"ר וכמו שזה נראה הוא לא יהיה ארוך. ביום ראשון, צמד המאמנים יפגשו את הפועל באר שבע במשחק שבו הם מגיעים אחרי תקופה לא פשוטה: שחקנים שמחלימים מהנגיף וכושר משחק רע כשברקע כשלון עסקת בן חליפה מה שבטח לא מוסיף למצב הרוח של הקבוצה.

מנגד, תגיע הקבוצה מבירת הנגב עם אנרגיות מחודשת בעיקר בגלל הבעלים אלונה ברקת שחוזרת אחרי פסק זמן ואגירת כוחות ועם רצון עז לכבוש שוב את הפסגה. אם לא העונה, אז עונה הבאה.

בימים שחמצן כבר לא מובן מאליו, ניצחון של בית"ר יתן קצת אוויר למערכת. לפחות עד המחזור הבא.

אם תשאלו את הקהל של בית"ר אם הוא מתגעגע לרוני לוי, כנראה שתקבלו תשובה שלילית, השאלה היא אם דראפיץ' וברדה יסיימו עם גורל זהה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אקלים בעייתי

    עד לה פמיליה לא ישברו האקלים העכור לא יאפשר להתקדם. זה משפיע על הנהלה, דרג מקצועי וכמובן על שחקנים. בהשקעה של השנים האחרונות היינו באופן קבוע צריכים להיות מיד אחרי חיפה וב"ש בזמן שמכבי הפכו ליגה אחרת. הם גם יקחו אליפות .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר