עידן ורד, הנשיא רובי ריבלין מעניק את גביע המדינה (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, קובי גדעון - לע"מ),
עידן ורד, הנשיא רובי ריבלין מעניק את גביע המדינה (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, קובי גדעון - לע"מ),

דעה | להמתיק את הגלולה המרה – התקדמות בגביע תשפר את האווירה במועדון

עונה קשה עוברת על בית"ר, עונה נוראית שבה הכל הלך הפוך - מחלומות על אליפות הגענו לעונה מלאה בכשלונות מהדהדים בכל גזרה. כל מה שנותר לקוות הוא לראות את נשיא המדינה מעניק לעידן ורד את גביע המדינה

פורסם בתאריך: 10.3.21 21:48

קשה לי לראות השנה את בית"ר מגיעה לפלייאוף העליון ובשביל זה היא תצטרך נס. בכל מקרה אני סקפטי לגבי הגעה לשם וכנראה שנראה את הצהובים שחורים בפלייאוף התחתון השנה מה שיתן חותמת סופית לכך שמדובר בעונת כשלון. אם יש משהו שיכול להמתיק את הגלולה המרה בעונה שכזו זה גביע המדינה – המטרה האחרונה וככל הנראה היחידה שתישאר בתום הליגה הסדירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ההגרלה סידרה לבית"ר משחק  קשה מול אחת הקבוצות החמות של הליגה –  מ.ס. אשדוד של רן בן שמעון. מדובר בהגרלה שהיא הקשה ביותר השנה מחוץ לצמד הגדולות מכבי ת"א ומכבי חיפה. עבור האשדודים זו העונה הכי טובה מאז האיחוד. לאור חוסר ההצלחה במשחקי הבית העונה של בית"ר הנתונים הסטטיסטיים הנוראיים בעידן משה חוגג בטדי מראים כי עבור האשדודים מדובר בהגרלה נוחה למדי. למי שלא זוכר, אז רק אזכיר שאשדוד כבר ניצחה העונה את בית"ר במסגרת הליגה בטדי בדקות הסיום, כך ששחקניו של בן שמעון יגיעו לטדי עם אמונה גדולה ובטחון רב שהם יכולים לגמרי לעבור שלב.

מקצועית, אשדוד היא קבוצה מחוברת, מגוונת ושלמה מבית"ר. לקבוצה מעיר הנמל יש חלק אחורי נהדר עם צמד בלמים זרים נהדרים (סבטקוביץ' ואוואני) וחוליית קישור וחוד צברית כמעט לגמרי שמשחקת כדורגל אטרקטיבי – והכי חשוב – קבוצה רעבה ותוססת.

בית"ר עסוקה בימים אלה במאבקי הפלייאוף ולא בטוח שהראש שלה לגמרי במשחקי הגביע, אבל לקראת יום רביעי אין לה ברירה והיא חייבת להיות מרוכזת במשחק הגביע שיכול לפצות אותה בהמשך. עברו שנתיים מאז בית"ר הגיעה לגמר הגביע והפסידה בו להפועל חיפה, ואני בטוח שחוגג ישמח שהכסף הרב שהוא משקיע בבית"ר יניב לו לפחות שמחה בדמות גביע המדינה.

אם נלך אחורה נבדוק שבית"ר לא זכתה בשום תואר כבר 12 שנים מאז הפעם אחרונה בה זכתה בגביע המדינה ב-2009. ולא – גביע הטוטו לא באמת נחשב תואר משמעותי או הישג יוצא דופן שאוהדי בית"ר יוכלו להתגאות בו. כרגע זה נראה שזכיה בגביע או אפילו העפלה לשלבים מתקדמים בגביע המדינה היא פנטזיה. בעונה כה גרועה גם האמונה נפגעת בצורה משמעותית, למרות שגביע המדינה מאז ומעולם היה מפעל של קבוצות קטנות וגם כאלה שפחות מצליחות ללא קשר ליכולת בליגה.

לצערי, בית"ר נמצאת במצב כזה. אומנם מדובר במועדון גדול, אבל לפחות בגביע המדינה בית"ר יכולה להתנהג כמו קבוצה שבאה "להפתיע" ואולי תצליח להרים את המורל השפוף של האוהדים שמשוועים להצלחה או נצחון חשוב. ואם כבר אוהדים – אני מקווה שמתווה החזרה של הקהל לאצטדיונים יגרום לשחקנים מוטיבציה מיוחדת. כדי לפגוש את נשיא המדינה שחקני בית"ר צריכים להתייחס לכל משחק כמו אל "גמר גביע" ולהילחם על המגרש כאילו זה הדבר האחרון שאפשר להשיג בחיים.

שחקני בית"ר היקרים –  הדרך היחידה להשכיח את העונה הנוראית היא לזכות מחדש באמון של בעלי הקבוצה משה חוגג והקהל האוהדים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות זכייה בגביע המדינה ויהיה מרגש לראות את עידן ורד מניף את הגביע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר