אוהדי בית"ר, משה חוגג (ניר קידר, דודו בכר)
אוהדי בית"ר, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, דודו בכר)

דעה | גרירה מיותרת: חוגג לא מאחד את האוהדים

במקום שחוגג יגרום לכלל האוהדים לתמוך ללא סייג בשחקנים על המגרש, הוא גורר את כולם למלחמות מיותרות ביציע מה שגורם לי ולעוד אוהדים להדיר את רגלינו מהמשחקים. וגם - לא יזיק אם לה פמיליה יורידו מהאגו

פורסם בתאריך: 25.8.21 16:56

אחר קיץ ארוך, מתיש ומייאש שהעלה המון ספקות, יחל ביום ראשון הדבר האמיתי. בדומה לשנים האחרונות, בית”ר מגיעה לעונה החדשה במצב לא אופטימלי עם סגל שטרם שיחק ביחד הכולל שחקנים חלודים. במרוצת השנים פיתחתי תיאוריה הגורסת שבית״ר היא המועדון היחיד בעולם שכל שנה מחדש פגרת הנבחרות בחודש ספטמבר ״באה לה טוב״. הקבוצה זקוקה  לרוב ל”אקסטרה טיים” האלה כדי לגבש את הקבוצה. למרות שאת העונה הקודמת סיימנו כבר באפריל לא חרגנו מהמנהג וגם את העונה החדשה נפתח בהרכב טלאים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אין דבר בו חשקה נפשי יותר מאשר להתניע את הרכב ביום ראשון, לעמוד בפקקים של בגין, לצפור במנהרה, לחנות בחנייה חצי חוקית שבתל אביב בטח הייתה מעניקה לי דו״ח, אבל בירושלים ביום של משחק אין חוקים, סתם לצעוק בתור בשביל האווירה ״יש פה ילדים״, לרוץ את המדרגות של המזרחי גם אם הגעתי שעתיים לפני, להיכנס לאיצטדיון למקום הקבוע, לשיר, לקפוץ, לנופף בדגל, לתפוס את הראש בהחמצות ולחבק זרים מוחלטים משל היו האדם הקרוב אליי בעולם כשנכבש שער לזכותנו.

אך לצערי הרב, חוששני שלא אהיה במשחק פתיחת העונה בטדי. לא חבר ארגון לה פמיליה אנוכי, לא מכיר את ארבעת המורחקים ממשחקי בית”ר, אבל חשוב לי להביע סולידריות. מי שפשע והתנהג באלימות או בגזענות מקומו לא ביציע, אבל את זה אני משאיר לבתי הדין ולמשטרת ישראל להחליט, לא מוצאת חן בעייני העובדה שבעל הבית הוא גם הרשות המחוקקת, גם השופטת וגם המבצעת.

סליחה מראש שאני מצטט כאן אדום בטור, אך זה מתבקש כשאריק איינשטיין ז״ל אמר פעם: ״יש אנשים שמטפסים על הרים יש אנשים שצונחים מגבהים יש אנשים ש=וכבים על סוסים ויש כאלה שגומאים מרחקים״, אבל אני? אני אוהב להיות ביציע.

ואכן, בתקופת שחרורי תוך כדי מה שמכונה בפי כל ״הטיול הגדול״, פקדתי אינספור אצטדיונים וראיתי קהלי מדהימים שמוחים יחדיו על עוולות. כך למשל נכחתי במשחק בו אוהדי איינטרכט פרנקפורט (האולטראס הטוב ביותר בגרמניה ואולי בכל מערב אירופה) לא עודדו במחצית הראשונה והפריעו למחצית השנייה עם גשם של כדורי טניס כי המשחק היה בשני ולא בשבת-ראשון, ימי המנוחה. כמו כן הייתי במשחק בו אוהדי ריבר פלייט לא עודדו ותלו את הבאנרים של עצמם הפוך (מעשה שלא יעלה על הדעת בכלל באירופה) כי המשטרה נכנסה ב”ברבאס” שלהם, המקבילה הדרום אמריקאית לאולטראס.

לכן, אף על פי שאיני מסכים עם הרבה דברים, אני חושב שביציע חובה לגלות סולידריות ולא לתת לעוולות האלה לעבור, חוגג צובר יותר מידי סמכויות בשליטתו, היום זה הם ומחר זה אני, כי חוגג לא יאהב את הטור הזה.

ובאותה נשימה – אני קורא מפה לארגון ה”לה פמיליה”: יותר מידי אגו יש במלחמה הזאת משני הצדדים ויש רק נפגעת אחת: אהבת חיינו בית״ר ירושלים. וותרו על האגו ועשו הכל למען שלום בית, כי בלעדינו ביציע לשחקנים על הדשא אין סיכוי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמינוף

    אף מילה על כדורגל . אנשים כמוך לא אוהבים כדורגל אלא את הבאלגן הרעש ואולי האלימות ביציעים. ראיתי בחיים הרבה איצטדיונים מריברפלייט, ומאראקנה בקופה דרך ונדה מטרופלינו של אתלטיקו, ועד אולד טראפורד, הייבורי ומיין רואד . הרבה לפני שנולדת .
    תמיד בא לראות כדורגל . הקהל והאווירה הם המעטפת. אצלך זה הפוך.
    אז כאוהד ביתר 59 שנה מיום העלייה שהייתי בן 7 ודודים שלי שיחקו בקבוצה אני מברך שאתה לא מגיע . ברוך שפטרנו מעונשם של אלה שדרדרו את הקבוצה במנטליות שהביאו ומשכו את החלקים הכי נמוכים בישראל לאהוד אותה.
    לא מכיר אותך אבל תן לי לנחש שלא ירושלמי אלא חלק מספחת שנצמדה לקבוצה על פני השנים בהם הפכה מגנט לכיעור של לה פמיליה.
    בעקרון אני מתפלא על מנהלי האתר שנותנים ללא ירושלמים לכתוב על כדורגל . יש מספיק אוהדי בית"ר בעיר .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר