שחקני הפועל, אוהדי הפועל (צילום: ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)
שחקני הפועל, אוהדי הפועל (צילום: ברני ארדוב - הפועל ירושלים מועדון אוהדים)

דעה | נס ספורטיבי: הפועל ירושלים בליגת העל ואין לה שום כוונה להיעלם

הנה הם באים השדים האדומים - זה לא רק סלוגן או שיר, אלא אמרה חזקה שנועדה להצהיר שהפועל גדולה מכל שחקן, מנהל או חבר ועד מנהל. ההתרגשות רבה ואם יש למישהו ספק - האדומים כאן כדי להישאר

פורסם בתאריך: 25.8.21 17:11

הנה הם באים השדים האדומים. מי לא זוכר את קריאת העידוד המיתולוגית שלנו משנות ה70-80?

שיר עידוד נאיבי גנרי ורחוק מאוד מהשירים המתוחכמים של זמננו. דווקא זה השיר שאני מקדיש לאהובת נעורינו לקראת פתיחת ליגת העל.

עידן התמימות כבר חלף ועבר מזמן בכדורגל הישראלי ורוב רובו של הסגל מורכב משחקנים שהגיעו אלינו מקבוצות רבות ושונות והם יחד עם מספר מכובד של שחקני בית יהיו “השדים האדומים” שייצגו אותנו על המגרש וישחקו עם הסמל הקדוש לנו על החזה.

זאת גאווה ואחריות גדולה לשחק בגלגול העכשווי של קבוצתנו בת כמעט מאה השנים. קבוצה שחזרה כעוף החול מהמתים. השם “הפועל ירושלים” לא נאמר כבר שנים ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי ועכשיו מתגלגל בטבעיות גמורה על לשונם של פרשנים, שדרים, כתבים ובאופן כללי של כל מי שמתעניין בכדורגל הישראלי המקומי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כאדם ציני שנזהר מלהפריח מילים  גדולות ומפוצצות, אני לא מהסס לומר שמדובר כמעט בנס ספורטיבי, שלא רבים האמינו שנגיע אליו, אבל הנה אנחנו פה ואנחנו פה בשביל להישאר.

העונה לא תהיה קלה ויהיו הרבה תסכולים ושכר לימוד שנאלץ לשלם, בעיקר כי אין אצלנו במערכת אנשים עם נסיון בליגת העל, אבל יש אצלנו אנשים מחויבים, רציניים, שמוכנים לעשות כל מה שניתן כדי לתת לשחקנים שנבחרו את ההזדמנות לשחק עבורנו בראש שקט ולהתרכז אך ורק בכדורגל.

יש לנו גב חזק של כאלף חברי עמותה ועוד כמה מאות מנויים, זהו מספר שאולי לא נשמע מרשים במיוחד לאוהד כדורגל ממוצע, אבל בשבילנו – כל אוהד הוא עולם ומלואו וכל אוהד אדום מקומו איתנו ביציע. אין הפועל אחרת וגם לא תהיה, זה הזמן לשים את המחלוקות בצד, להתגבר על משקעים ותסכולים שעוד ישנם לפעמים ולהצטרף לשדים האדומים שביציע.

השחקנים יבואו וילכו, חברי הוועד והספונסרים יבחרו וישתנו מידי פעם, וכך גם בעלי התפקידים בשכר, זהו הרי טבעו של העולם – אבל הפועל ירושלים תישאר גם אחרי כולנו.

הקבוצה שייכת לאוהדיה על זה כולם מסכימים. זה נכון גם לגבי מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית”ר, וזה נכון במיוחד אצלנו שהאוהדים הם בעלי הבית הלכה למעשה. אבל לא הבעלות הפיזית היא שקובעת אלא האהבה שבלב.

לי באופן אישי פחות חשוב אם אוהד הצטרף לעמותה (למרות שמומלץ), אלא יותר חשוב לי שהוא יגיע למשחקים ויחזור להרגיש את הריגוש המיוחד שרק אהדת קבוצה יכולה להעניק, כי אין מקום טוב מלהתרגש מאשר ביציע מול אריות הכדורגל הישראלי.

אני אפילו לא מדבר על  הצמרמורות לקראת הדרבי במחזור השני, מחזור שיחזיר את הזכות לגאווה עירונית. מקום שלא היינו בו כבר למעלה מעשרים שנה.

אני מאמין שנצליח להתחזק בעוד שחקן משמעותי שיעזור לנו להתמודד בכבוד בליגה הקשה והארוכה שלפנינו ורוצה להודות לשאר הספונסרים שמאפשרים לחיזוק הזה להתאפשר כלכלית.

יותר מהכל אני רוצה להודות לאוהד הממוצע שהדליק את הניצוץ שבלב ויחזור איתנו לשיר ולעודד – “הנה הם באים השדים האדומים”.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר