ארווין קומאן, משה חוגג (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, דודו בכר)
ארווין קומאן, משה חוגג (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, דודו בכר)

דעה | אחרי החגים: אולי אז דברים יראו טוב יותר בממלכת חוגג

הכנה הלקויה, ההחתמות המאוחרות, המאבק של חוגג בלה פמיליה - כל אלה הובילו לקרחות ביציעים וליכולת חלשה על כר הדשא. התקווה: שאחרי החגים הכל יתחבר ונראה בית"ר משופרת

פורסם בתאריך: 2.9.21 14:49

הודות להכנה הלקויה של משה חוגג, בית”ר ירושלים פותחת עונה בצורה מאכזבת עם הפסד להפועל באר שבע. משחק הפתיחה היה אמור להיות חגיגי וצבעוני, כמו זה לפני שנתיים במחזור הפתיחה שמשך לטדי כ-25,000 אוהדים, הפעם הגיעו פחות מ-7,000 אוהדים לא מעט בגלל המלחמה המתישה בין חוגג ללה פמיליה, בתוספת הייאוש של אוהדים רבים מבעלי בית”ר וההכנה הגרועה לליגה.

אוהדים רבים חשים תסכול רב ובצדק. לאחר עונת קורונה, עונה שהסתיימה במפח נפש ובמקום העשירי החליט חוגג להעלות את מחירי הכרטיסים והמנויים ולצאת במתווה שמנותק לחלוטין מקהל הלקוחות שלו. במצב בו נמצאת הקבוצה חוגג היה צריך לנסות ולקרב את הקהל לקבוצה ולא להמשיך בגישה הנוכחית שרק מובילה ליציעים להיות ריקים כשהקהל מאבד אמון בקבוצה עוד בטרם העונה ההחלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


האווירה סביב המועדון צריכה להשתנות, בעלי בית”ר חייב להפסיק לייצר רעש סביב הקבוצה שגם ככה היא חבית נפץ והורדת מחירי הכרטיסים הוא צעד הכרחי לנוכח המצב.

מבחינה מקצועית, בעקבות הסגל החסר והפצוע העדיף ארווין קומאן לעלות במערך זהיר עם שלושה בלמים. החיסרון של בלם זר בעל שיעור קומה, לצד החוסרים של שחקני מרכז המגרש אביאל זרגרי ומרקו יאנקוביץ’ הורגשו מאוד. בחלק ההתקפי בית”ר מסיימת שלא במפתיע משחק נוסף ללא הבקעת שער. הצורך שירדן שועה וריצ’מונד בואצ’י יהיו כשירים גדל בצורה משמעותית ממשחק למשחק ואולי הם יביאו את הבשורה. קומאן, אומנם ניסה לשנות דברים וזרק את כל מה שיש לו על הספסל, כולל רועי פדידה בנוסף לשניים שציינתי קודם, אבל זה ממש לא הספיק וההתקפה של בית”ר אנמית ונאיבית מאוד.

החלק ההתקפי של בית”ר במצבו הנוכחי בבעיה קשה. אני לא רואה את בית”ר מאיימת כמעט על השער שלא לדבר על כיבוש שערים ולא סתם יש לה קושי רב. שועה נראה חסר כושר משחק וחסר חשק. זריהן לא בועט מספיק, בואצ’י נחת לא מזמן ולא ברור מתי יכנס לכושר ופדידה הוא צעיר ובוסרי למרות הכשרון. סליחה מר חוגג, אבל אין לך התקפה, לפחות כרגע ואולי גם בכלל. מצב מדאיג מאוד.

גם משחק ההגנה של בית”ר לא חף מטעויות ויש שם עוד הרבה עבודה. השער ממצב הנייח שספגה בית”ר הוא תוצר של הגנה לא מתואמת וזקוקה באופן דחוף לבלם איכותי – מקווה שהבלם הצ’יליאני החדש ירשים.

אני לא חושב שזה הוגן לשפוט את בית”ר כרגע בחומרה רבה מדי. בית”ר צריכה להבחן לאורך זמן וכך גם מאמנה ההולנדי ארווין קומאן. כשיזכה ההולנדי לסגל מלא אז נוכל לבחון את יכולותיו כמאמן ולבקר את תפקודו.

ההכנה הלקויה של קברניטי המועדון לעונה הנוכחית מורגשת כעת בצורה ניכרת ופוגעת בקומאן. הבלם שעוד לא הגיע, קשר זר נוסף שצריך להגיע על פי הדיווחים וכל זה קורה באיחור רב. הצורך בשחרור מספר זרים מהסגל כשאנחנו בתחילת חודש ספטמבר שעדיין לא נעשה ממחישה את החובבנות של ראשי המועדון. המסקנה העיקרית: נבחן את הדברים לאחר החגים בסגל מלא.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר