משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, אוהדי בית"ר (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | מתקשה לשחרר: חוגג, תרפה ותהיה הגיוני בדרישות שלך

משה חוגג מעוניין כביכול למכור אך מעמיד קריטריונים קשיחים מאוד שלא באמת מאפשרים זאת. מנגד, אני לא פוטר את האוהדים ממצבה התדמיתי של המועדון שמקשה על מכירה

פורסם בתאריך: 20.1.22 16:16

ביום חמישי האחרון היה נדמה שבית"ר סוף סוף יוצאת לדרך חדשה כאשר המועדון הוציא הודעה רשמית כי יש רוכש מיועד לקבוצה ואף הכריזו על שמו, סטפן מלול. איך שההודעה הרשמית הופצה על ידי בית"ר, נכנסתי לגוגל על מנת לחפש מידע על האיש שרוצה לקחת את הצהובים שחורים אל מקום מבטחים. לאחר דקות ארוכות בהן לא הצלחתי למצוא דבר על הרוכש המיועד, עברתי למקורות הצרפתים שלי, כשגם הם לא ידעו לספר לי מיהו אותו סטפן מלול. לאחר כשעה גיליתי פרט מעניין על חנות שהיתה לו ונסגרה. עם הזמן הספקות שהיו לי לגביו הלכו והתממשו וכך גם תחושת הדז'ה וו, שהזכירה לי את הסיבוב שעשו בזמנו אדלר ולוין במגרש בית וגן.

בשיחות שערכתי עם חבריי באותו ערב הרגיש לכל אחד שמדובר באיש מפוקפק, והתחושות הללו התחזקו עם הראיונות  שנערכו עימו בכלי התקשורת השונים והבהירו לי סופית ששוב עומד מול בית"ר אדם שעשוי לעשות מהמועדון צחוק.

עם כל הכבוד לרצון של מלול לבוא ולקנות את בית"ר זה לא מה שהמועדון צריך, ואני לא רואה תסריט שבו הוא יכול להוביל את בית"ר ולהיות הבעל בית שלה.

לא מעט זמן אני תוקף את משה חוגג מבחינה מקצועית על כך שהרס כל חלקה טובה במועדון, על כך שבתקופתו הקהל הפך להיות מפולג יותר מאי פעם ובעיקר על כך שהוא הפך את בית"ר לקבוצה הכי חלשה בליגה. כעת נותר דבר אחד שיש לי להגיד לבעלי בית"ר – תשחרר כבר את הקבוצה ורצוי לבנאדם הנכון: לא פעם ולא פעמיים טענת שאם יבוא מישהו רציני שירצה את הקבוצה אתה תמכור לו אותה. אז איך אתה רוצה למכור את הקבוצה דווקא למישהו (מלול) שיש לגביו כל כך הרבה ספקות?

נדמה שאתה מערים קשיים במכוון ומעמיד קריטריונים מקשים כדי למכור אותה (או שלא). כמו למשל אי לקיחת אחריות לחובות ולא להתחייב לחובות עתידיים וכשאתה מבקש מחיר התחלתי גבוה ביחס לשווי האמיתי שלה. איזה איש עסקים רציני יגיע ויעמוד בתנאים הללו? אתה צריך להתגמש, להתפשר ולהבין את מצבה הרע של הקבוצה שאתה רוקנת מנכסיה והמחיר צריך להיות בהתאם.

בעקבות דרישותיו המוגזמות, בעיקר אלה הנוגעות לחובות, חוגג מרחיק אנשי עסקים פוטנציאליים שעשויים לרצות לקחת את הקבוצה, כמו החבורה האמריקאית. אני מקווה מאוד שיגיע רוכש רציני, אמיד והכי חשוב שרוצה את טובת הקבוצה לפני טובתו האישית. לצערי, מאז משה דדש לא היה בעל בית אחד שרצה את טובת המועדון לפני הצלחתו האישית.

לאחר הפרסום על האפשרות שמלול יהיה הרוכש של בית"ר עלתה שאלה אחת אצל רוב אוהדי הקבוצה – “איך כל ההזויים נוחתים עלינו?". האוהדים צריכים לעשות חשבון נפש ולהבין שהם חלק מהבעיה שרק הזויים מעוניינים בה. ברגע שהקהל יעסוק בעידוד בלבד ולא בגזענות אז גם יגיעו אנשי עסקים רציניים, אחרת הקבוצה תקרוס.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר