אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
מסתערים על הכרטיסים - אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | מטרת הקמת העמותה ברורה: לוקחים את גורלנו בידנו ומצילים את בית"ר

המטרה בהקמת העמותה החדשה היא לקחת את הגורל בידיים, להילחם על הבית מבפנים, לאחד את כלל האוהדים תחת קורת גג אחת, לנצל את הכוחות הטמונים בעוצמה הבית"רית ולהתנהל כאגרוף אחד שאומר - אנחנו כאן. משה כהן, ממקימי עמותת האוהדים החדשה קורא לכם להצטרף ולהציל את בית"ר

פורסם בתאריך: 26.1.22 17:20

מאז ומעולם, וזה ידוע לכולם, בית"ר ירושלים היא קבוצה מיוחדת, ייחודית, אין עוד אחת כזו. התחושות, הצבעים, הריגושים – הכל שונה, הכל לא רגיל, זה לא רק כדורגל.

בית"ר ירושלים מודל 2022 דומה לבית"ר של 2012, 2002 או 1978 ולכל שנה מאז 1936. תמיד התחושה ארעית, לא יציבה, תחושה שבכל רגע הכל יקרוס לתוך עצמו גם אם נדמה שהכל יושב במקום ונוצץ מתמיד. זה לא סתם. ההילה הירושלמית, השפה הבית"רית ובעיקר הדם החם שזורם לאוהדי הקבוצה בעורקים מביא את הקבוצה לא פעם לתחושות קיצון, כאלו שנעות בין שמחה מתפרצת לדכדוך מתמשך.

גם בנקודת הזמן שבה אנו נמצאים כיום, בית"ר נמצאת בנקודת שבר גדולה וכדאי לראות אותה כנקודת מפנה. נקודה שממנה דברים לא יכולים להיראות אותו דבר ומה שהיה הוא לא מה שיהיה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הפעם זה מגיע ממקום של פילוג, של כאוס מערכתי, של קהל מבולבל המחפש תשובה ותולה תקוות בדמויות מזדמנות. מהמקום הזה בדיוק צומחת תקווה חדשה. השבר הנוכחי משמעותי מאוד בעיקר לנוכח העובדה שמשה חוגג הצליח לייצר ציפיות גדולות. חלקים בקהל הצליחו לנקות את אבק המלחמה הקודמת עם אלי טביב וממש לראות יום בהיר באופק, לעומתם חלק לא מבוטל לא האמין בבעלים והפער בין שתי הקבוצות הלך והעמיק.

כיום, נראה שמהמקום הנמוך ביותר יכולה לצאת בשורה חדשה, של איחוד, של תקווה, של לקיחת אחריות. המכנה המשותף הנמוך ביותר בין כלל חלקי הקהל היא העובדה שנמאס. פשוט ככה. הייאוש הפך להיות החוט המקשר בין כולם, וכולם מחכים לאות, ליום בו יהיה במה להיאחז, ובדרך למקום נכון וטוב.

בשבועות האחרונים עמלנו אני וחבריי על הקמה של עמותת אוהדים, שתהווה עבור כלל האוהדים מקור לתקווה. תחייה מחודשת של העמותה הקודמת שהצילה את בית"ר עם גיוס כספים מכובד שהצליח להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. הפעם, המטרה גדולה יותר. הפעם המטרה היא לקחת את הגורל בידיים, להילחם על הבית מבפנים, לאחד את כלל האוהדים תחת קורת גג אחת, לנצל את הכוחות הטמונים בעוצמה הבית"רית ולהתנהל כאגרוף אחד שאומר – אנחנו כאן.

העמותה תאפשר לכולם לתרום בהתאם ליכולת, והסכום שיצטבר בסוף הדרך ישמש להצלת הקבוצה תרתי משמע. הכסף נועד לסייע לכל רוכש שימצא כראוי ורציני, לקבל כוח עזר ברכישת הקבוצה, ומאחר שרב הנסתר על הגלוי, אפשר להבין את ההיסוס של הרוכשים העתידיים אמריקאים או צרפתים.

 

 

העמותה כוללת אנשים טובים ורציניים, שכל מה שעומד מול עיניהם היא טובת הקבוצה בלבד ומכך נגזרו המטרות ודרכי הפעולה שתאפשר לכל רוכש רציני (אך מהוסס) לקבל שני דברים חשובים: הראשון, סכום כסף לא מבוטל. השני הוא כנראה החשוב יותר – תצוגת כח שתיתן לכל קונה באשר הוא לבין את העוצמות, את הכח שבית"ר ירושלים מאחדת סביבה.

כל שנשאר הוא לקרוא לכל אוהדי הקבוצה באשר הם, בישראל ובתפוצות, לתרום ביד רחבה. יחד נעביר מסר חד משמעי שאנחנו כאן, עם ראש למעלה, בגאון. לוקחים את גורלנו בידנו ומצילים את קבוצתנו האהובה.

הבעלים והשחקנים יבואו וילכו, אבל אנחנו הקהל, תמיד כאן. אנחנו בית"ר. פרטים על העמותה ועל דרכי התרומה אפשר למצוא ברשתות החברתיות ובאתר בעמותה: https://bit.ly/3fVm3Fp

למות או לכבוש את ההר.

רק בית"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר