שחקני בית"ר, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)
שחקני בית"ר, משה חוגג (צילומים: אורן בן חקון, ארנון בוסאני)

דעה | העזרה הטובה ביותר: גם אם מצא פתרון, חוגג חייב להרפות ולעזוב את בית"ר

בית"ר בתקופה הקשה בחייה - הבעלים הגרוע בתולדות המועדון, לא מרפה והגיע הזמן שישחרר. הפתרון בדמות הלוואות מסתוריות מעלה הרבה סימני שאלה, אבל נותן גם חמצן זמני בקרב נגד הירידה

פורסם בתאריך: 3.2.22 17:06

חוגג, הוא הבעלים הגרוע ביותר שיכלו אוהדי בית״ר לבקש. אדם שאחרי שפיזר הבטחות על צ׳מפיונס ליג, זרע הרס בכל פינה בבית וגן, וככל שארך הזמן מרגע שזז הצידה בבושה, התגלו מימדי החורבן שהותיר אחריו.

הנסיונות שלו "להציל את בית"ר" נראים לכאורה לא אמינים במיוחד, אבל במצבה של הקבוצה ניקח כל דבר שיכול להפיח חיים ותקווה כדי שבית"ר לא תתפרק ותצליח לשרוד בליגת העל. הכביכול העסקה עם אשדוד מעלה הרבה סימני שאלה ותהיות רבות לגבי השלכות לעתיד, אבל בשורה התחתונה אנחנו צריכים לקוות שחוגג יפנה את מקומו מהר לאיש עסקים אחר שינהל את המועדון ויפה שעה אחת קודם .

חוגג  מכר חלומות לכולם, פיזר כספים לכל, לקח הלוואות וניהל את בית״ר בצורה חובבנית והרסנית, והכי גרוע – הוא בנה (יחד עם אלי אוחנה) סגל גרוע ומלא בבעיות. העתיד ילמד כמה נזק הוא עשה לבית״ר.

אלי אוחנה חגג השבוע את יום הולדת ה-58. הסמל הבית״רי ספג לא מעט אש לאחרונה בשל שתיקתו הרועמת, אולם מקורות יודעי דבר מספרים שהוא ממשיך לעשות לילות כימים כדי להציל את בית״ר ואפילו אירח לקפה את ״המשיח התימני״ (אלי טביב) שקפץ לביקור השבוע בבית וגן, מהלך שיצר מיד חרושת שמועות בקרב הקהל שרק צמא לשביב מידע ותקווה.

למרות הכל, ברור לכולם שבית״ר עדיין מדממת, ואמרו לנו שהזמן מרפא – רק שכחו להגיד כמה זמן זה ייקח. השבוע האחרון והשיח ברשתות החברתיות ובכלל, שיקף בצורה מזוקקת ומדויקת את מצבה של בית״ר ואת האווירה הכללית בעת האחרונה. רעיונות נזרקו לאוויר, פרלמנטים נפתחו, קמפיינים הוקמו וניסיונות להקים עמותות צלחו או שלא, אוהדי בית״ר קמו כל בוקר מחדש לחדשות מרעישות שחשבנו שהסתיימו בשלישי האחרון ברגיעה זמנית (בתקווה), אבל עדיין הערפל סביב הקבוצה באמצעות ההסכם המוזר נמצא תחת עננה כבדה ולא ברורה.

הייאוש הולך וגובר, ״זה פוגע לי בבריאות״, סיפר לי על תחושותיו משה, אוהד ותיק של הקבוצה, וכמוהו עוד רבים. הבטן מתהפכת. קשה וכואב לראות את בית״ר הגדולה הולכת ודועכת מול כוחות רעים שמושכים אותה מטה ומטה. האוהדים עצמם התקשו להגיע להסכמה מאחורי הקלעים בנסיונות לאחד בין העמותות השונות, ובשיחות השונות ביניהם.

מי שמביט בטבלה עוד עלול לחשוב שבית״ר יכולה להישאר בליגה. בפועל, כבר חודשים שהיא משותקת, לא מצליחה לשחק כדורגל ולחוצה בטירוף, והיריבות מנצלות זאת. מי שעוד לא התעוררו על עצמן הן היריבות הישירות לתחתית, נוף הגליל, הפועל ירושלים ומכבי פתח תקוה, שממשיכות לדשדש ולאגור נקודות בקצב גרוע.

כעת, כששרון מימר צפוי לעמוד על הקווים, המשכורות אמורות משולמות כשהנזק המקצועי מסתכם באבידה של שלושה שחקנים זרים, בית"ר צריכה יותר ממאמן את השחקנים שלה. מימר, הוא שועל קרבות וותיק ומנוסה, אבל בסופו של דבר השחקנים אלה שיצטרכו להרים את בית"ר ולקחת אותה אל מקום מבטחים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר