ירדן שועה, איתמר ניצן (צילומים: אורן בן חקון)
ירדן שועה, איתמר ניצן (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | האמונה חזרה, אבל מה עם נקודות? בפלייאוף התחתון זה כבר לא יתקבל

אבוקסיס אומנם החזיר את האמונה, אבל הקבוצה זקוקה לנקודות בשבעת משחקי "הגמר" בפלייאוף התחתון, ולשם כך היא צריכה את איתמר ניצן, ירדן שועה ומיכאל אוחנה המאכזבים חזרה בעניינים

פורסם בתאריך: 10.3.22 00:19

השינוי המשמעותי שהביא עימו יוסי אבוקסיס זו האמונה. במשך השנה לפני משחקים מול חדרה או אשדוד רק שאלנו כמה נקבל, לעומת זאת לפני המשחק נגד מכבי ת”א, האמנו אני וחבריי שאנחנו יכולים להוציא משהו. הצלחנו לתסכל את מכבי במשך 60 דקות ולמנוע מהם להגיע להזדמנויות. חבל שכמעט כל קרן נגדנו היא חצי גול וכל מצב נייח מועד לפורענות.

כבר כמה משחקים אנחנו עומדים טוב וסופגים גולים שמוציאים את כל הרוח מהמפרשים. אני מוקיר תודה לאיתמר ניצן על העונות הקודמות שלו ועל כך שהיה קרן אור בחשכה, אבל העונה הוא איבד את כל הביטחון ואני לא זוכר משחק אחד שהוא הביא לנו נקודות, להיפך. שוער חייב להיות בעל הבית ברחבת החמש ולשלוט שם ביד רמה, ניצן משדר פאניקה בכדורי הגובה דבר שמשפיע גם על ההגנה. יש לנו בספסל ילד מוכשר ובית”רי, עם נתונים יותר מתאימים לשוער ושהוכיח את עצמו במשחקים ששיחק. אני חושב שלא בושה לפתוח עם נתנאל דלויה, כי יש מצב שנרוויח פה שוער לעתיד. לצד ניצן, מאכזבים ביכולתם ירדן שועה ומיכאל אוחנה: החלוץ פתח יחסית טוב את העונה, אבל כבר 12 משחקים שלא בישל או כבש, משחק לאט ותוקע את המשחק. הוא תמיד רוצה את הכדור לרגל ואף פעם לא עושה תנועה לעומק וזה בעייתי לייצר מצבים ככה, הבעיה של אבוקסיס שאין לו אלטרנטיבה לשועה וככה מקומו בהרכב מובטח. הזרים בואצ’י ופלייטר מתחרים ביניהם על המקום בהרכב ושועה מרשה לעצמו לשוטט על המגרש. שועה מוכשר מאוד ואבוקסיס הוא המאמן שהכי מתאים לו, אבל אם הוא לא ירצה להצליח ולעבוד קשה אף אחד לא יוכל לעזור לו. כולי תקווה שנקבל ממנו תוצר בפלייאוף התחתון, אחרת מצבנו יהיה קשה.
למאכזב השני. מיכאל אוחנה אוהב יותר מידי את הכדור, מעדיף להתמזמז איתו באמצע המגרש מאשר לשחרר אותו מהר, בכל ההזדמנויות שהיו לנו לצאת להתקפת מעבר נגד מכבי אוחנה העדיף לעשות עוד דריבל לרוחב וההזדמנות פוספסה. מנגד, אני חייב לציין את הבלם מחיאס שממשחק למשחק משתפר, מוביל כדור בבטחה, סוגר טוב ונותן הרבה שקט להגנה, ויחד עם דגני הם מייצרים מרכז הגנה חזק שכושל רק במצבים נייחים.
מנגד, מילה טובה מגיעה לדן עזריה הלוחם ללא פשרות. אני לא רוצה כוכבים ולא רוצה לראות דריבליסטים לשם הדריבל, רוצה לראות שחקנים שרצים עד שהם נופלים מהרגליים ואחד כזה זה עזריה. רק שימשיך כך.
בית”ר תפגוש במשחק הקרוב את מכבי חיפה בתקופה הכי פחות טובה שלה, ועדיין הבדלי הרמות יורגשו. כל נקודה שנוציא מהמשחק הזה תהיה בונוס עבורנו וצריך לקוות שהיריבות שלנו לתחתית גם יפסידו במחזור הסיום של העונה הסדירה, כי בפלייאוף אנחנו צפויים ל-7 גמרים רצופים. אף אוהד לא ירצה לצאת בפלייאוף התחתון עם מחמאות ובלי נקודות וזה פשוט לא יתקבל בחשבון. בית”ר חייבת לשרוד בליגה והדרך לא חשובה ויכולה להיעשות בעזרת הכדורגל הכי מכוער ויעיל שיש, העיקר להשיג את המטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר