יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | פיוס היסטורי: ההישארות הצפויה של בית”ר מקרבת את האוהדים לאבוקסיס

כשאבוקסיס הגיע לבית”ר הוא לא היה אהוד בקרב הקהל, ההישארות הצפויה העלתה את המניות שלו בקרב האוהדים שמתחילים למחול לו על העבר. עכשיו הפנים לדרבי במטרה לנקום ולהוריד את הפועל ליגה

פורסם בתאריך: 13.4.22 23:41

אם לפני כמה חודשים היו אומרים לכם שיוסי אבוקסיס יהיה המאמן של בית”ר ויציל אותה מירידה הייתם עונים שאין מצב, אבל זו המציאות, יוסי אבוקסיס שעד לא מזמן היה פרסונה נון-גרטה ביציעי טדי הפך לאיש שקרוב מאוד להשאיר את בית”ר בליגה, למרות שטרם הגעתו זה היה נראה חסר סיכוי ואולי על הדרך יזכה לפיוס היסטורי עם הקהל.
אבוקסיס היה יכול לשבת בבית ולקבל את שכרו מברק אברמוב בעלי בני יהודה, אך הבחירה לקחת את בית”ר במצבה רק ממחישה כמה יוסי אבוקסיס הוא ווינר גדול. יוסי, לקח קבוצה מתה והפיח בה רוח חיים, מקבוצה שלא מסוגלת לעמוד על המגרש לקבוצה שמבינה שהיא חייבת להילחם על חייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


את האמונה שלו להישאר בליגה הוא החדיר לשחקניו ואז עבר למשימה הכי חשובה לקבוצת תחתית – יציבות בהגנה. וליציבות בהגנה אחראיים דגני ומחייאס שממשחק למשחק משתפרים.
במשחק האחרון נגד נוף הגליל הנתונים הראו עד כמה דגני ומחיאס עד כמה הם יציבים ומוצלחים במאבקי הקרקע, בתיקולים מוצלחים, במסירות מדויקות, בחילוצי כדור ובמאבי כדור עם אחוזי הצלחה גבוהים עד מושלמים בשלל הקטגוריות. עם נתונים כאלה אפשר להבין את השיפור בכמות הנמוכה של ספיגת שערים: מקבוצה שספגה בממוצע 1.45 שערים למשחק, תחת אבוקסיס ממוצע ספיגת השערים ירד ל-0.88 שערים למשחק. שאפו.
הבאתו של דן עזריה היא בינגו גדול של אבוקסיס ומהרגע שנכנס להרכב הוא מצדיק את הקרדיט שהוא מקבל. מדובר בשחקן עם חוכמת משחק שמשלב אותה עם המון לב והקרבה, בדיוק מה שהיה חסר לבית”ר בקישור. במשחקים האחרונים אפילו קריאף ואורן ביטון מהשחקנים שעשו לא מעט טעויות שעלו בשערים יקרים אפילו הם התייצבו ומציגים יכולת לא רעה בכלל. אליהם אפשר להוסיף את האס של הקבוצה מיכאל אוחנה, שלא מפסיק לייצר רגעי קסם על המגרש ואת ירדן שועה שבמשחק נגד אשדוד בישל את שער הניצחון ונגד נוף הגליל כבר הוסיף שער סוף סוף אחרי זמן שהוא ובית”ר היו זקוקים.
לא היו הרבה רגעי שמחה העונה, אבל אחרי פתיחת הפלייאוף התחתון כשבית”ר צברה שבע נקודות מתוך 9 אפשריות – זו בהחלט סיבה להוריד קצת את הלחץ ולהגיע לדרבי החשוב ביותר העונה דרוכים ומוכנים כדי להבטיח הישארות.
ואם כבר דרבי – צריך להגיד את האמת: זו הזדמנות לתקוע עוד מסמר בארון של היריבה העירונית ולסייע לה לחזור לליגה הלאומית ולנקום בה על עונת הירידה בשנת 90-91 בה הפועל ירושלים ניצחה את בית”ר משער של נצח מסובי והורידה אותה ליגה. ניצחון בדרבי האחרון לעונה הנוכחית יבטיח גם הישארות סופית בליגת העל.
בית”ר זקוקה לקהל שלה למרות שמנהלת הליגה וזכיין השידור צ’רלטון בחרו להעניש את האוהדים ולקיים את המשחק בערב המימונה במקום לקבל חגיגת כדורגל בחול המועד פסח. ובכל זאת, זה הדרבי הכי חשוב העונה ובית”ר חייבת בו שלוש נקודות בכדי להתפנות למאבקים החשובים באמת, עתידו של מועדון הכדורגל בית”ר ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר