יוסי אבוקסיס, אורן ביטון (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אורן ביטון (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | יוסי, יש לך רק עוד משימה אחת: לנצח את הדרבי ולהציל את בית"ר סופית מירידה

אבוקסיס החזיר את בית”ר ואת הקריירה שלו לחיים, אבל כדי להשאיר סופית את בית”ר בליגה הוא חייב לנצח בדרבי. ואם כבר המשחק מול היריבה העירונית - חבל שהמשחק לא נוצל להפנינג בחול מועד פסח במקום בחג המימונה

פורסם בתאריך: 13.4.22 23:55

“רק לא לבעוט בדלי, רק לא לבעוט בדלי, רק לא לבעוט בדלי” אלה המילים שחזרו עליהם אוהדי בית”ר ביום שבת האחרון, רגע לפני תחילת המשחק מול נוף הגליל. הצהובים שחורים ידועים ככאלה שבועטים בדלי בעידן משה חוגג, ולראשונה מזה למעלה מ-435 ימים השיגו ניצחון שני ברציפות. בראש ובראשונה אני רוצה לשבח את יוסי אבוקסיס, שבזכותו בית"ר על סף הבטחת ההישארות בליגה. ברגע שיוסי מונה למאמן הקבוצה דעתי השתנתה והרגשתי שהוא היחיד שיכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. כפי שכתבתי בעבר, ההגעה של אבוקסיס לבית”ר עשתה טוב לשני הצדדים, והיא ומחזירה את אבוקסיס לקדמת הבמה ואת בית”ר לחיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


את ההוכחה לטירוף ולשינוי שהביא אבוקסיס לבית”ר יכולנו לראות בגערות שלו כלפי אורן ביטון, שהתעשת רגע לפני שאיבד את הראש וכמעט גמר לבית”ר את המשחק. ביטון תחת יוסי אבוקסיס הוא שחקן אחר. אין ספק שהמגן השמאלי היה קטסטרופה בעידן שלפני אבוקסיס, יחד עם זאת, רצוי שאוהדי בית”ר יחבקו יותר את השחקן, זה עדיף מאשר להרוג לו את הביטחון. במבט כללי: השינוי שחל בביטון הוא השינוי שחל בבית”ר מאז הגעתו של אבוקסיס. לטובה כמובן.
ההגנה תחת אבוקסיס יציבה יותר, אמנם מגיעים נגד איתמר ניצן ליותר מדי מצבים של אחד על אחד, אך בית”ר לראשונה מזה זמן רב שומרת על רשת נקייה משחק שני ברציפות, דבר שחשוב מאוד במאבקי התחתית הסבוכים. יש אמרה שאומרת “עדיף לחיות מכוער מאשר למות יפה”, וזו האג’נדה שצריכה להוביל את הקבוצה. בית”ר צריכה כרגע נקודות ולא מחמאות וזה מה שאבוקסיס מיישם. הוא לא מחפש כדורגל איכותי, אלא רק להישאר בליגה, ועד עכשיו הולך לו יופי.
בית”ר עדיין לא נשארה בליגה והיא במרחק של 6 נקודות מהמקום בו יורדים ליגה, אבל כדי לסיים סופית את מאבקי הירידה היא צריכה לנצח את המשחק הבא – הדרבי. אסור לשכוח שלמכבי פ”ת יש את נוף הגליל במחזור הבא, ואסור שקבוצות אלה יתקרבו שוב לבית”ר שלושה מחזורים לסיום – לכן הדרבי הוא חשוב.
ואם כבר בדרבי עסקינן, עד כה הדיבורים לקראת המשחק הם בעיקר סביב היום והשעה של המשחק. לא ברור לי איך מנהלת הליגה כל כך אטומה ולא מתחשבת באוהדים כשהיא מקיימת משחק 24 דקות לפני צאת החג ועל חג המימונה. הקהל זה הקליינט המרכזי, אבל נראה שבמינהלת לא רואים אותו בכלל ופוגעים בו. חבל שלא ניצלו את הסיטואציה שבו משחק דרבי הוא קרב תחתית לוהט ולעשות ממנו חגיגה. מה רע אם המשחק היה משוחק בחול מועד פסח בשעות הצהריים, נניח בין השעות 14:00 ל-18:00? זה משחק סולד אאוט.
מקצועית, בית”ר תהיה רגועה יותר ואילו שחקני הפועל עם משקולות על הרגליים ובלחץ עצום בידיעה שהם חייבים את הנקודות, אחרת הם יוכלו למצוא את עצמם בתום המחזור מתחת לקו האדום. אוהדי בית”ר מצידם רוצים לנקום על כך שנצח מסובי, חלוץ העבר של הפועל הוריד את בית”ר ליגה לפני 32 שנים. יהיה שמח.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הסתכלת בטבלה ?

    ביתר ניצלה גם אם תוציא 2 נקודות בכל המשחקים שנותרו והיא תוציא יותר. אין שום סיכון והקבוצה נראית לראשונה העונה כמו קבוצה. הפועל על הפנים והבדלי הרמה בין הקבוצות יכריעו את המשחק. ביתר קבוצה של פלייאוף עליון ו 55 מיליוןשקל תקציב והפועל שווה תקציב לאומית פחות או יותר. צריכים לצמצם את הליגה כדי שקבוצות כאלה לא יגיעו בכלל לליגת העל עם הרכב "בית" ילדודתי . קבוצה כמו הפועל מושכת את כל הליגה למטה בגלל רמה נמוכה . בדרבי יילך קל ל 3:0

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר