משה חוגג, יוסי אבוקסיס, אלי אוחנה (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)
משה חוגג, יוסי אבוקסיס, אלי אוחנה (צילומים: ארנון בוסאני, אורן בן חקון)

דעה | מה איתי? הערפל סביב בית”ר סמיך ושחור, ונדמה שלאף אחד אין מושג איך תיראה העונה הבאה, שלא לומר החודש הבא

משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי אבוקסיס, שחקנים ואוהדים, אפילו לנאמן - לאף אחד אין מושג מי יהיה בבית”ר ואיך תיראה הקבוצה בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 12.5.22 16:12

יוסי אבוקסיס לא יכול לשמוח אפילו לרגע. הוא ובית”ר הצילו זה את זו, אבל מה כל זה שווה עכשיו? אין אחד שיודע לאן בית”ר הולכת, לא נבין, לא נדע. מעניין איך אבוקסיס ישן בלילות האחרונים. האם הוא חרד שמחוץ לבית”ר מגע הקסם שוב ייעלם לו?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


היו לאבוקסיס עונות לא פשוטות, הוא בטח משתוקק להישאר בבית”ר, נוצר פה קליק חזק. יהיה צובט בלב מבחינת אבוקסיס להיאלץ כעת לנדוד שוב. עד שייצב מעט את הקריירה, עד שהתפייס עם הקהל בטדי, עד שקצר הצלחה לאחר לא מעט כישלונות, שוב ללכת? לאן בכלל ילך? נו, אומרים שנס ציונה כרגע בלי מאמן.
גם אלי אוחנה נמצא הפעם על הגדר. החוזה שלו מסתיים בשבועות הקרובים, האם נראה אותו בעונה הבאה בשידורי ערוץ הספורט? אוחנה אולי ישמח להישאר בתפקידו הנוכחי, אבל מי בדיוק יציע לו את זה? אין מי שמנהל כעת את האופרציה בבית”ר, אין מי שמקבל החלטות על חידוש חוזים. אין בבית”ר מבוגר אחראי.
בכל אופן, אוחנה לא ממש זקוק לבית”ר. גם רוב השחקנים לא, יהיה להם ביקוש. בית”ר הפכה למקום עבודה קשה – הכותרות לרוב שליליות, אי הוודאות הכלכלית משפיע על השקט הנפשי. נדמה כי משה חוגג ממתין לנס שיוציא אותו מהעסק עם כסף. הוא מחכה שיגיע פראייר תורן וייקח הכל על עצמו: את החוזים, את הבטוחות, את החובות – הכל. אבל פראיירים, ובכן, קשה למצוא.
אז ייתכן שחוגג ממתין למגה נס – לא לפראייר, אלא למולטי מיליארד שלא אכפת לו לשלם. יש איזשהו מיטש גולדהאר נסתר שממתין לזנק על בית”ר? אם שואלים את חוגג, אז הוא אולי מאמין שכן.
אוקיי, חלומות נעימים, אבל בינתיים, חוץ מתוכנית הפראייר והמיליארדר, יש גם תוכניות ג’ ו-ד’: פעילות בתקציב מינימום או פירוק והפחתת נקודות – דילמה בין רע לרע מאוד, שאפילו לא בטוח מה הוא מה.
בבית”ר כרגע נוקטים אולי בהדחקה. זה נחמד. לכל אדם עוזר לא מעט בחיים להדחיק. רק שלכל אדם שמדחיק את צרותיו, אין אוהדים. לבית”ר יש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר