ראש העיר משה לאון עם ראשי עמותת בית"ר (צילום: עמותת בית"ר ירושלים - מדליקים את המנורה)
ראש העיר משה לאון עם ראשי עמותת בית"ר (צילום: עמותת בית"ר ירושלים - מדליקים את המנורה)

דעה | בית"ר מתפוררת – גם ביציעים: עלילות עמותת האוהדים

לפני כחודשיים וחצי קמה עמותת האוהדים שמתנהלת בסתר. כשאוהדים ניסו לברר פרטים אודותיה הם קיבלו תשובות עמומות מנציגיה, שנדמה שעושים הכל כדי להפוך את לה פמיליה ללגיטימית - כולל פגישה אצל ראש העיר

פורסם בתאריך: 2.6.22 17:03

כשקמה עמותת האוהדים לפני כחודשיים וחצי, לרבים מהאוהדים כלום לא היה ברור, והיום? נשאר אותו הדבר. כשאוהדים רבים שאלו את נציגי העמותה האם יש קשר לארגון כזה או אחר, הם טענו שהם לא משויכים לשום ארגון, אך ציינו באותה נשימה שיש נציג לארגון לה פמיליה ונציג לארגון שער האריות. מהר מאוד התברר כי אין כלל נציג לשער האריות בעמותה ולמעשה נותרנו עם נציג מארגון אחד בלבד. אתם יכולים לנחש איזה.
כשחלק מחברי הוועד בעמותה החדשה הבינו שהם נמצאים בבעיה גדולה ושהפרויקט שלהם לא מתרומם, הם הבינו שצריך לצרף עוד חלקים בקהל בהם גם את ארגון שער האריות, זאת למרות שבעמותה לא היתה התלהבות גדולה לצרף נציג משם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הדבר שלו זקוקה בית"ר מעל הכל כרגע זו אחדות בין כולם, אחדות מייצרים כשיושבים ומדברים מתוך רצון אמיתי לשים את משקעי העבר בצד, ויוצאים בחזית אחידה ומאוחדת בכדי לסייע לבית"ר בשעתה הקשה ביותר.
כשחלק מחברי הוועד של העמותה ניסו לארגן מפגש שכזה בין הצדדים, לה פמיליה סירבו בתוקף. חשוב לציין שגם את ההפגנות לה פמיליה קיימו לבד, כשהם מסרבים לשתף פעולה עם חברי ארגון שער האריות ובכך למעשה מונעים אחדות.
בשער האריות טוענים שאין שום רצון אמיתי לאחדות מצד לה פמיליה, אלא רק רצון של האחרונים להמשיך בדרך הקיימת ובשליטתם הבלעדית. וכך, באחרונה התקיים מפגש של חברי העמותה אצל ראש העיר, שמנסה לעזור לקבוצה, אך בשער האריות טוענים כי הדבר מוביל לדבר אחד בלבד – לגיטימציה מחודשת ללה פמיליה על גבה של העמותה שמאפשרת זאת.
במפגש אצל ראש העיר הציגו חברי העמותה, ביניהם גם חברי לה פמיליה, אמנה בת 11 סעיפים שהם ניסחו יחד. אמנה שממנה נעדרת ההתחייבות לקבלת שחקן מכל דת ומלחמה בגזענות. לחברי עמותת האוהדים החדשה יש לי מסר להעביר: ככה לא מייצרים אחדות, ככה מציבים את לה פמיליה בעמדת כוח אימתנית – וזה רע.
עמותת אוהדים שבאמת היתה רוצה לייצר אחדות, היתה עושה הכל בכדי להביא לאמנה שהוסכמה על ידי כל הצדדים, בטח עמותה המיוצגת על ידי כלל הפלגים בקהל – לה פמיליה, שער האריות, הגבעה, הרוב כבר לא דומם, ומובילי דעת קהל שונים ברשתות החברתיות.
עמותת אוהדים שבאמת מתיימרת להיות שקופה ואמיתית, לא היתה נבחרת במחשכים והיתה מציבה את האפשרות לכל אוהד להעמיד את עצמו לבחירות ולהיות חבר ועד. עמותה שרוצה לקרב ולאחד לא היתה נותנת לחלק מנציגיה לתקוף אוהדים שבסך הכל שאלו שאלות מהסיבה שכלום לא ברור בכל המיזם הזה.
לראשי הלה פמיליה אומר – הדרך שבחרתם בימים האחרונים לאחר המפגש אצל ראש העיר להמשיך ולתקוף כל אוהד שמעלה טענות כנגדכם מוכיחה שאין לכם שום רצון להשתנות. ארגון אוהדים צריך לייצג את כל הקהל, ודחיית כל ביקורת מצידכם ומתקפה נגד כולם לא משרתת אתכם. זה הזמן להוריד את האגו ולשבת ולדבר, זה הזמן להניח הכל בצד ולצאת ביחד בכל חזית אפשרית להילחם עבור בית"ר, כי ממש בעוד רגע היא נעלמת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר