משה חוגג, מגרש האימונים בית וגן (צילומים: אורן בן חקון, Little Savage, via Wikimedia Commons)
משה חוגג, מגרש האימונים בית וגן (צילומים: אורן בן חקון, Little Savage, via Wikimedia Commons)

דעה | מעלה חשד? השאלות הפתוחות בעסקת חוגג-אברמוב

מספר שאלות בוערות שנשארו פתוחות בנוגע לעסקה: חוגג יהיה מעורב גם ביום שאחרי? בית וגן חלק מהדיל? ועוד הרבה שאלות שמשאירות את הערפל סמיך. הצד העצוב של הסיפור - מחלקת הנוער המשותקת

פורסם בתאריך: 4.8.22 13:45

פרק נוסף של תולדות בית"ר ירושלים נפתח וירשם בדברי הימים, כשהדמות המרכזית בתקופה זו היא ברק אברמוב שמגיע על הסוס הלבן כמושיע התורן. הפעם, בניגוד לפעמים אחרות בעבר שבו הגיע משיח שהתקבל בזרועות פתוחות ובקולות תרועה בבית וגן, מדובר במקרה שמרכז סביבו המון סימני שאלה, ובבית וגן כמו בבית וגן, על כל סימן שאלה אחד יש מיליון תשובות שמותירות ערפל סמיך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


השאלה המרכזית סביב אברמוב בקרב הקהל היא האם הוא "איש של חוגג" ומה היא ההשפעה של חוגג על כל המהלך, פרט לכך שהוא שם את כל יהבו על אברמוב. כמו שזה נראה, חוגג להוט להעביר את הקבוצה לאברמוב, שמצידו מצהיר בכל מקום שהוא רק חיכה לרגע לרכוש את בית"ר והוא אוהד הקבוצה מבטן ולידה, ולראיה צצה תמונה מספר מחזור שמאשרת את הדבר.

התמונה אמנם מהווה פריט אספנות אותנטי, אבל אברמוב צריך יותר מזה כדי לגייס את הקהל אליו. הוא יצטרך לתת תשובות למגוון סוגיות שלא מרפות מהאוהדים, וככל  הנראה לא רק מהם. האם האוהד שבו השתלט עליו וגורם לו לקחת את הקבוצה על כלל חובותיה מבלי לדקדק בנושים או במקורות החוב? האם בית וגן חלק מהדיל? ומה חלקו של חוגג ביום שאחרי? האם החברות ביניהם תשפיע על מהלך העניינים בתורו של אברמוב על הגה הקבוצה? האוהדים סקפטיים ואפשר להבין למה.

כמו שזה נראה כרגע, המשטרה מהווה את החסם האחרון והעיקרי להשלמת העברת הקבוצה לידיו. המשטרה, בצעד תקדימי ויוצא דופן, שמה עצמה כשומר סף ומחליטה שלא לאפשר לאברמוב לקבל את הקבוצה עד להשלמת כל התשלומים ההכרחיים ובכפוף למתן ערבויות של הבעלים המיועד לחלק מהחובות. האם זהו תפקידה של המשטרה? נראה שהפעם התבלבלו שם.

המצב המורכב מאוד של חוגג עצמו משפיע על אופן קבלת ההחלטות במשטרה, שהופכת  את עצמה לבעלת עניין בתהליך עסקי. חסם שיכול להיות זה שמוריד את הקבוצה לליגה לא מקצוענית ובכך לחרוץ את גורלה של הקבוצה.

פסקה קצרה על מחלקת הנוער: לא יכול להיות שבקבוצה שאצלה הכתובת תמיד על הקיר, שבעלים קבוע הוא הדבר הכי זמני בבית וגן, קבוצה שהגחמות שולטות בה באופן עקבי, לא נמצא מנגנון שישמור על המשכיות עסקית ותפעולית של מחלקות הנוער והילדים.

נכון לעכשיו, למרות אנשים נפלאים שנמצאים במערכת, נראה שהכל די חסום ותקוע, וזאת לא הפעם הראשונה. מאמנים לא ממונים, ציוד לא מתחדש ובעיקר חוסר אונים מצד הילדים, ההורים ובעלי התפקידים.

כאן, מתוך כל השבר הגדול צריכה לקום בשורה, איחוד כלל הנוגעים בדבר מבחוץ ומבפנים הקבוצה, קהל, הנהלה, בעלי תפקידים וכל מי שיכול לשים יד כדי לבנות מנגנון מקביל לתמיכה בנוער בשגרה, ובכך לשמור תמיד על ליבת הקבוצה לאורך זמן. מנגנון גיוס כספים, שימור תפקידים, הקצאת משאבים והכל הכל כדי לוודא בניית בסיס תשתיתי ומקצועי לאורך שנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר