יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | קבוצת אוהדים: תעשו מנוי כדי לחזק את בית"ר

אני יוצא בקריאה לאוהדים - תעשו מנויים ותעזרו למועדון כדי שלא נהיה יותר מדי תלויים בחסדים של איזה גביר או בעל בית תורן. יוסי אבוקסיס זקוק לחיזוק ואנחנו האוהדים יכולים לעזור, בצמרת כבר לא נהיה, אבל לפחות שלא נרד

פורסם בתאריך: 19.8.22 00:30

בשעה טובה חוזרים לדבר על הדבר החשוב באמת ושלשמו התכנסנו – כדורגל. אני חושב שברור לכולם שבעונה הנוכחית לא נלקק דבש, לא נראה תצוגות כדורגל מרהיבות ולא נתמודד על תארים. כמו כל אוהד בית״ר הדבר היחיד שאני מבקש זה הישארות בליגה (טוב נו, וניצחון בדרבי). כל דבר מעבר לזה יהיה הצלחה בעיניי. מאמין ביוסי אבוקסיס שיבנה קבוצה לוחמת שתצליח להוציא מים מהסלע למרות הקיץ הקשה, כזו שתהיה לגיטימית לליגת העל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מכבי חיפה כבר הבטיחה חורף אירופאי, אבל מכבי תל אביב והפועל באר שבע טרם, אמנם חוץ מהפועל תל אביב אני בסך הכל בעד קבוצות ישראליות באירופה, אבל אם באר שבע או מכבי תל אביב יודחו וירצו לקצר מעט את הסגל, אני חושב שכל פליט מהסגל שלהם יוכל לשדרג אותנו. זאת עונה ארוכה ויהיו בה פציעות והרחקות, וגם ככה הסגל שלנו דליל, אז כל המוסיף הרי זה משובח.
הרבה שירים ביציע אני שר באמונה שלמה כמו ״יהיה מה שיהיה שתדעי בית״ר אני אוהב אותך״, או ״בזמנים קשים ליבי שלך״, אבל שיר אחד שכבר קשה לי להאמין בו הוא ״האימפריה עוד תחזור״. כבר קשה לי לראות אותנו אי פעם מדביקים את הפער ממכבי תל אביב ומכבי חיפה וההתחלה של הפער העצום הזה עומדת בכך שמספר המנויים שלהם הוא יותר מפי 6 משלנו. הקהל של בית״ר שבעבר ידע לתמוך, הוא נכון להיום קהל הצלחות, קהל מפונק, קהל מסוכסך וקהל שמדבר יותר בפייסבוק מאשר במגרש. אני אומר את זה בכאב רב, אבל צריך להסתכל לאמת בפנים ולהבין שנכון שחוגג ניסה להרוס פה כל חלקה טובה, אבל גם אנחנו כבר לא תומכים בקבוצה כפי שאנחנו אמורים.
עשיתי מנוי בשעה שנפתחה המכירה, למרות שסיכוי סביר שרוב העונה לא אהיה בארץ אפילו. מחיר מנוי יוצא בערך 70 שקלים לחודש במשך שנה ובאמת שאני מסוגל לחשוב על כל כך הרבה דברים שאפשר לחסוך בהם את ה-70 שקלים האלה במקום לחסוך על מנוי. אני קורא מפה לכולם: תעשו מנוי, גם אם תגיעו לחצי מהמשחקים, גם אם תגיעו לעשרה משחקים או אפילו אם תגיעו לחמישה במקרה הכי גרוע, אתם תזכו לתרום ללוחם בצה״ל או לאוהד שידו אינה משגת. זה השלב הראשון והדבר העיקרי שמבדיל בין קבוצה גדולה לבינונית. נגמרו הימים שהתירוץ ״בית״ר זה לא קהל של מנויים״ תפס. חצי מהיציע משלם 400 שקל להופעה של עומר אדם בפארק הירקון או ביציאה של סוף שבוע. מנוי זה הדרך שלנו להבטיח שעם כל הכבוד לאברמוב לא נהיה תלויים בחסדים של איזה גביר או בעלים תורן (שלכו תדעו מה האינטרס שלו) להעמיד קבוצה שלא תיאבק על הירידה בכל שנה ושנה. במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב היו בבלומפילד מעל 5,000 בית״רים ששילמו 93 שקלים ליריבה הכי גדולה שלנו, עשירית מנוי על משחק גביע הטוטו, אז בחייאת אחיי בואו נעשה מנויים וניתן לאבוקסיס את האופציה להתחזק בעוד כמה שחקנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר