אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

דעה | חשובים יותר מהמועדון

האלימות ביציעי בית"ר שוב הרימה את הראש. טוב, ברור, רמזי ספורי הרבה יותר חשוב מהמועדון

פורסם בתאריך: 1.9.22 17:34

יושב אוהד בית"ר ביציע, צופה במשחק עם מעט מאוד ערנות, אין באמת מתח, המצב רע, כנראה אפילו רע מאוד, מדכא למדי, אבל תעזבו אתכם משטויות: את אותו אוהד מקפיץ עכשיו משהו הרבה יותר חשוב – רמזי ספורי. כן, כן, הכל מסביב קורס, הידיים של נתנאל דלויה מחוררות, למגנים יש מסננת בין הרגליים, למנויים אין בכלל ביקוש, אבל מה כל זה מעניין? הכי חשוב עכשיו זה לנתח איך ספורי חוגג גולים.

לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אל תחפשו הגיון, אין כזה. בית"ר ממשיכה ליפול בידיים של אוהדים קיצוניים, הם מי שנותנים את הטון. נו, ידוע, ספורי לכאורה התגרה. אוקיי, נניח, אז? בסיום המהומה שהציתו האוהדים ביציעי בית"ר, השופט נאלץ לשטוף את ראשו של הקוון במים קרים. ברצינות, שווה לחשוב על זה רגע, לפנות לשנייה אחת את המחשבה ולשאול – באיזה עולם המחזה הזה נורמלי?
קשה להתפייט במילים כגון את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק, מתאים יותר – את המחלה הזו אי אפשר לרפא. יציעי בית"ר נתונים בידיים אלימות ודבר לא משתנה. יש פה צד מוסרי בעייתי, כמובן, אבל אם נתחיל לדבר כעת על גזענות ביציעים, הדיון יסתיים כשכבר עוד בעל בית או שניים יתחלפו – רגע אחרי שיסבירו במסיבת עיתונאים, אלא מה, שהכל בגלל האלימות.
מה שכן, מעבר לצד המוסרי, האלימות ביציעים גם יוצרת העונה בעיה מסחרית קריטית. בית"ר דלה באמצעים, רוב הכנסותיה ילכו לכיסוי חובות, ויש תאורטית פתרון – גיוס ספונסרים. אבל, איך לומר, נדמה שהתמונות מיציעי בית"ר אינן בדיוק המצגת השיווקית המרשימה ביותר. מה יגידו אנשי השיווק של ברק אברמוב בשיחה עם ספונסר פוטנציאלי – שהמציגים בתמונות הקשות אינם אוהדי בית"ר? האמת, אולי זה דווקא רעיון.
נדמה כי החלק האלים הזה בקרב האוהדים מחפש את האש. ייתכן כי מלכתחילה מה שמושך אותם למשחקי בית"ר הוא הפוטנציאל לאירוע חם. לא בטוח שמעניין אותם במיוחד הכדורגל. בכל אופן, האלימות הזו עוד תביא על בית"ר מתישהו העונה עונש הפחתת נקודות. ואתם מבינים את גודל הצרה, זה לא בדיוק שיש ממה להפחית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא כנראה

    הכותב מעלה את המניעים של האוהדים האלימים להגיע למשחקים ואכן אין לזה קשר לכדורגל. שים לב שהם לרוב לא מבינים כדורגל ועוד פחות צופים רוב הזמן העיניים שלהם ביציע של היריבה, על הסלולרי מעבירים הודעות, רצים בתוך היציע ברגע שעולה שוטר. הרבה פעמים אני שם לב שהם ממש עם הגב למגרש או פתאום שואלים מה קרה ? מי קיבל צהוב ?
    הם באמת לא אוהדים ממש כפי שכתבת. זה אופייני לכמה קבוצות בעולם שמאוד אלימות וקשה לעקור את זה.
    בקבוצות אחרות ההיקפים קטנים אז הרחקה של חמישה שישה ואיום בתביעה עושה את העבודה אבל שמדובר בכמה מאות אולי 1500 זה יותר מסובך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר