אוראל דגני, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
אוראל דגני, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | הבהלה לחיזוק: המצב עוד לא אבוד, אך דרוש רכש מיידי

בצד הפסימי: יחס שערים מחפיר, משחק הגנה של ליגה לאומית, שוער שלא מתאים ורכות במרכז המגרש. בצד האופטימי: החזרה של דגני ומחיאס, הרכש שכנראה יגיע והעובדה שפגשנו שתיים מארבע הקבוצות החזקות בליגה

פורסם בתאריך: 1.9.22 17:43

המזל הגדול של בית"ר הוא שהקבוצה התחילה את העונה נגד שתיים מארבע הקבוצות החזקות בישראל. לאור הכנה הלקויה ששל המועדון בקיץ והסגל החסר שנבנה תוך כדי תנועה, כנראה שהיינו מפסידים לכל קבוצה, ולכן טוב שקיבלנו קבוצות שגם כך הסיכויים להוציא נקודות נגדן נמוך.
ברור שלא חשבתי שיחס השערים לאחר המחזור השני יעמוד על 9:1 לחובתנו, אבל מקווה אני שאנשי המקצוע במועדון קיבלו "קריאת השכמה" ושהם מבינים שעם הסגל הנוכחי אין לנו מה למכור בליגה. חוליית ההתקפה של בית"ר עוד במצב סביר, עם שחקנים לא רעים ועומק יחסי. לעומת זאת, חוליות הקישור וההגנה (במיוחד), אלו שעלו נגד באר שבע, אפילו לא ברמה של ליגה לאומית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בית"ר חייבת להחתים קשר אחורי גרזן ולעבות את הסגל בעוד 2-3 קשרים ישראלים, שייתנו לאבוקסיס אופציות להרכיב קישור אגרסיבי וחזק. תמיר עדי ויובל אשכנזי יכולים בהחלט לשדרג אותנו יחד עם דן עזריה שיחזור מפציעה, ואם הפועל באר שבע תסכים להשאיל לנו את איליי מדמון, זה יוכל מאוד לעזור.
אם מכבי חיפה עדיין מוכנה לשלם (או למחוק את החוב על שועה) עבור אביאל זרגרי – צריך לארוז להם אותו יפה בסרט ולהגיד תודה. הוא לא שווה את הסכומים האלה, ולצערנו ממשיך להיות רך במרכז המגרש.
חוליית ההגנה שלנו היא קטסטרופה, אך אני מאמין שיחול שיפור ברגע שדגני ומחיאס יהיו הבלמים הקבועים, אך גם בלעדיהם אין הצדקה לקבל חמישייה מקבוצה שלא מרבה לכבוש, כשרק לפני שלושה ימים שיחקה 120 דקות באירופה ועלתה בהרכב משני.
עם כל האהבה לאור זהבי, לדעתי הוא אחד הבלמים החלשים בליגה. אני מעדיף את חוג׳ה או את גולדנברג עליו, אם יצטרכו לשחק. בצד שמאל של ההגנה, יש לנו בעיה: חבריי יודעים שמקס גרצ׳קין הוא אחד השחקנים האהובים עליי בבית״ר, אבל כנראה שכל הבלאגן בקיץ לא עשה לו טוב והוא הגיע לא מרוכז לפתיחת העונה. הייתי שמח לבדוק אופציית השאלה של רוי רביבו המוכשר ממכבי תל אביב לגיבוי. לאור העובדה שאין תקציב להתפרע ברכש, יש להתמקד במספר שחקנים צעירים מוכשרים בקבוצות הגדולות שאצלנו יראו יותר דקות משחק ומקבלים עדיין שכר חייל.
באשר לעמדת השוער – ברור שהניסוי עם דלויה צריך להסתיים. השוער השני איתמר ישראלי עשה בעבר מספר עונות לא רעות בהפועל כפר סבא מהלאומית, אבל נראה שגם עליו לא בונים ולכן אשמח לראות את שטקוס בקבוצה, בייחוד לאור זה שיש לנו רק ארבעה זרים. קראתי בכלי התקשורת על שכטר ו-ורד כמועמדים, שכטר יוכל לתרום לנו המון מעבר לתרומה מקצועית בעיקר במנהיגות ולהוביל את הקבוצה הצעירה. לגבי ורד, גם אם מתעלמים מהמעבר הבעייתי להפועל ת"א ולפרובוקציות נגדנו, הוא כבר לא תורם מקצועית הרבה שנים ולכן נראה לי שזה סתם ספין של סוכנים. אם רוצים להתחזק חייבים להמשיך ולרכוש מנויים על אף התוצאות ולהראות לאברמוב שהוא לא לבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר