דנילו אספרייה, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)
דנילו אספרייה, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)

עשה את ההבדל | טור דעה

לבית"ר יש התקפה איכותית כשדנילו אספרייה מוליך אותה, אבל ההברקה האמיתית היא שינוי התפקוד של אוראל דגני הנהדר

פורסם בתאריך: 17.11.22 15:10

המון לחץ השתחרר בסיום המשחק ביום שני האחרון בטדי. וכמה שזה היה קשה, ככה זה היה מתוק. שנה וחצי שבית"ר לא ניצחה את בני סכנין בטדי. הסטטיסטיקה היתה בכלל נגד בית"ר, שהגיעה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ועם נצחון בודד בלבד במשחקי הבית. את המשחק פרשנתי ברדיו גלי ישראל לאחר תקופה ארוכה וכמה שהתגעגעתי לכס הפרשן, כשעוד לפני המשחק ב"פרי גיים" ציינתי את הטעויות שעשה אבוקסיס במערך שאיתו עלה לשחק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


טענתי שבית"ר חייבת אמצע חזק פיזי אגרסיבי, שאוראל דגני חייב לשחק את הקשר האחורי במקום מערך של שלושה בלמים, מערך שפשוט לא מתאים לסגנון של בית"ר ולדי.אן.איי של הצהובים-שחורים, זאת במיוחד שלבני סכנין יש יתרון של שחקן אחד במרכז השדה, יתרון שבא לידי ביטוי בתוצאה במחצית הראשונה.
לצערי , טרזי תומא שגילה יכולת מצוינת במשחקים קודמים לא היה במשחק, והשער שספגה בית"ר הוא כל כולו באשמתו. לא ברור לי איך סכנין יוצאת למתפרצת ואף שחקן לא חושב להקריב מעצמו כרטיס צהוב בכדי לעצור מתפרצת קטלנית. המחצית השנייה של בית"ר היתה מעולם אחר, כאילו יצאה מלוע של תותח כפי שהגדיר זאת ידידי אור שירזי בשידור. אבוקסיס הבין שהוא חייב לעשות שינוי וחזר למערך של ארבעה שחקני הגנה והעביר את דגני למרכז השדה, מהלך שהביא לו את הניצחון. הניסיון, המנהיגות והטכניות שהביא עימו דגני והרוח שהשחקנים קיבלו מהקהל מספר אחת בארץ, גרמו לנו להתענג על מחצית שנייה של בית"ר שהזכירה קבוצה של פלייאוף עליון וחידדה עוד יותר את גודל הפוטנציאל ההתקפי שיש לקבוצה.
שועה, ניקולסקו והמאסטרו אספרייה מראים שילוב של התקפה קטלנית, כאשר הם רק צריכים לידם צריכים לידם קשר 50-50 שיספק להם את הכדורים, כפי שעשה בגאונות בר כהן שסוף סוף הוציא את מה שאני יודע שיש לו ברגליים, ומשם אפשר לחלום רחוק.
בשלושת המשחקים האחרונים בית"ר הציגה את הכדורגל הכי טוב שלה העונה ובכלל בשנים האחרונות. הניצחון הזה כל כולו של יוסי אבוקסיס שלא שמר על האגו, הבין שטעה ועשה שינויים חשובים, שהובילו לכך שבית"ר מנצחת את היריבה המרה שלה. בית"ר יוצאת לפגרה כשהיא מעל הקו האדום, זאת למרות פתיחת עונה מזעזעת. מכאן אפשר רק להשתפר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר