ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

זמן תיקון | דעה

לבית"ר כדי להגיע עם תוכנית סדורה לחלון העברות בינואר, כדי להוכיח שעדיין מדובר במועדון גדול היודע איך לתקן את הטעויות שעשה בקיץ האחרון

פורסם בתאריך: 2.12.22 00:39

הנה שם מעניין עבור ברק אברמוב: גוני נאור. אם ייתן לו עתה הצעה, הוא יוכל לתפוס פה כמה ציפורים במכה אחת: ראשית, יועבר מסר מי המועדון הגדול של העיר, ושנית – בית”ר תוכל לזכות בקשר מצוין שמתפקד נהדר גם כבלם. הפועל לעולם לא תיתן? אוקיי, אבל גם מזה יוכל אברמוב להפיק תועלת, יש כאן עניין ברור של הצהרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נאור יכול להתלבש על אברמוב ועל בית”ר כנכס אסטרטגי. זה נכון שמעבר לכביש הפועל תסרב, אבל שווה לאברמוב לאתגר את כולם: אם יציע הרבה כסף לנאור וגם להפועל עצמה, תיווצר מערבולת, יבעבעו דילמות. ברגע אחד תועבר הצהרת כוונות חדה ואכזרית, הבהרה מי עדיין המותג החזק בעיר.
אבל לפני שממשיכים לרקוח רעיונות לפגרה, בחזרה אל המצוי: יוסי אבוקסיס ודאי צופה בימים אלה במונדיאל כשבראשו חולפות מחשבות על המחץ של צרפת והדומיננטיות של ברזיל, ואז הוא נזכר – אין לו שוער. מה עושים עם היקום המקביל הזה? סליחה באמת על ההפרעה באמצע כל האמבפה הזה שלכם, אבל בית”ר פשוט חייבת שוער.
עניינים צריכים להיסגר עוד לפני ינואר, כדי לא להשאיר מקום להפתעות, מזה היה לבית”ר מספיק בקיץ. בתקשורת מספרים כי אדווינאס גרטמונאס, שוערה הליטאי של ז’לגיריס וילנה, נמצא ממש על סף סגירה. זה מראה שבבית”ר חושבים נכון, ובעיקר זורקים הצדה את האופטימיות ובמקומה הולכים על מעשיות. זו פשוט אופטימיות גדולה מדי להאמין שאיתמר ישראלי יכול לסחוב את בית”ר עונה מלאה. מדובר בהימור שספק אם אפילו ישראלי עצמו חושב שצריך לקחת.
וחוץ משוער, יש עוד ברשימה: מגן ימני, קשר אמצע וגם קיצוני שיחליף את אדוארדו גררו החלש. לבית”ר יש בעיה כזו: סותמי החורים שהגיעו בקיץ, נותרו, ובכן, עם החורים. לכן, חובה להתארגן כעת ולהגיע לינואר עם תוכנית סדורה שתזכיר לכולם שעדיין מדובר במועדון גדול עם גישה רצינית שיודע איך לתקן בחורף את אירועי הקיץ.
ועוד דבר אחד, אחרון לפגרה: אביאל זרגרי – כן, איך לומר, נקודה מאוד רגישה, אבל כדאי גם בנושא שלו לסגור בקרוב יעד חדש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר