יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)

מתכון לפלייאוף: חיזוק ואומץ | דעה

למרות העונה הרעה, בית"ר עוד יכולה לבצע שינוי ואף להגיע לפלייאוף העליון אם יוסי אבוקסיס יעז יותר בצד ההתקפי ויפגע בשחקני הרכש בחלון העברות בינואר

פורסם בתאריך: 2.12.22 01:06

אמנם הימים הם ימי מונדיאל, אבל בכל זאת זה הזמן של ראשי המועדון יחד עם הצוות המקצועי להיערך לקראת החזרה לליגה ובעיקר לתכנן את חלון ההעברות בינואר. בית"ר תהיה חייבת לשחרר לא מעט שחקנים ובמקביל לחזק את הסגל, כשהעמדות החשובות ביותר לחיזוק הן השוער והמגינים. כשבמידה ותהיה אפשרות להתחזק בשחקן למרכז המגרש, זה בהחלט יהיה צעד טוב עבור בית"ר, בטח כשנראה שאביאל זרגרי יעזוב בינואר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לאחרונה פורסם שבית"ר נמצאת במשא ומתן מתקדם עם השוער הליטאי של ז'לגירס קובנה אדוויאנס גרטמואנס, הכיוון של שוער זר הוא מעניין, וההבנה של הצוות המקצועי שהחיזוק בעמדת השוער הוא הכרחי היא כבר שינוי מבורך. בית"ר ספגה 26 שערים העונה ב-13 מחזורים – הכי הרבה בליגה.
המשחק ההגנתי והנסוג של אבוקסיס ברוב המשחקים העונה לא הוכיח את עצמו ככזה שגרם לבית"ר לספוג פחות, אלא להפך.
במעט זמן שראינו את בית"ר משחקת כדורגל התקפי ויוזם (במחצית הראשונה נגד מכבי חיפה ובמחצית השנייה נגד סכנין) ראינו שהיא יכולה לשחק וגם יכולה להראות טוב.
בנוסף לשינוי ההכרחי בסגל השחקנים שבו ישוחררו מספר שחקנים ויגיעו במקומם אחרים, אבוקסיס יהיה חייב לשנות את קו החשיבה שלו בכל הנוגע לסגנון המשחק של בית"ר. שיטת שלושת הבלמים כמו שראינו לאורך סיבוב שלם לא עובדת בבית"ר, אבוקסיס יהיה חייב להניח לשיטה הזאת ולשחק עם קו של ארבעה שחקני הגנה ועם קישור של שלושה שחקנים אגרסיביים שיתנו לו את האפשרות ללחוץ את היריבה וגם ליזום הרבה יותר.
הסיבוב הראשון של בית"ר היה נוראי עם 26 שערי חובה, מאזן שלילי של 11- שערים ו-33.33 אחוזי הצלחה בלבד, שהספיקו למקום ה-11 – שתי נקודות בלבד מהקו האדום.
בכדי לשנות את המאזן העגום של הסיבוב הראשון, הסגל יצטרך לעבור מקצה שיפורים בחלון ינואר ומעל הכל אבוקסיס חייב להבין שמשחק נסוג ופחדני לא מתאים לבית"ר וכשראינו את בית"ר יוצאת קדימה וזה קרה ממש מעט אז גם ראינו קצת כדורגל.
אם יבוצעו השינויים בסגל שישדרגו את הקבוצה ובתוספת מעט אומץ מצידו של אבוקסיס בכל הקשור לסגנון המשחק, יתכן שבית"ר עוד תוכל לחלום על הפלייאוף העליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר