יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

מפגן התקפי מרשים | טור דעה

ההתקפה של בית"ר נראית מצויין והרבה בזכות השלישייה ההתקפית המרשימה, רק חבל שמשחק ההגנה שדורש שיפור באופן מיידי מעיב על כך

פורסם בתאריך: 22.12.22 13:11

הניצחון על מכבי נתניה היה אחד המשחקים הכי גדולים של בית”ר בשנים האחרונות, בטח בכל הקשור להבקעת שערים. אפשר לחלק את הנצחון על נתניה לשתיים: במחצית הראשונה בית”ר נראתה כמו מנצ’סטר סיטי, ואילו בחצי השני הציגה הגנה של ליגה א’. המחצית הראשונה שיקפה את בית”ר התוססת, הרעננה, ההתקפית, היוזמת והאטרקטיבית ובחצי השני, זו היתה בית”ר שהכרנו אותה מרוב העונה, זו שחוטפת בצרורות עם פוטנציאל לירידת ליגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לא מעט פעמים טענתי שאור זהבי הוא לא בלם שמתאים להרכב ואבוקסיס חייב להביא בלם זר נוסף במקומו של מחיאס שלא ברור אם יחזור לסגל, כל זאת כדי לחזק את ההגנה הכושלת. לבית”ר יש חמישה זרים והיא חייבת להביא עוד זר לסגל שלה לנוכח הנסיבות. לקבוצה יש הזדמנות אדיר להתברג בפלייאוף העליון והיא במרחק נגיעה משם, במה שנראה כמו אפשרות ריאלית לחלוטין. בעלי הקבוצה, ברק אברמוב, חייב להבין שאת הכסף הוא יוציא על זר איכותי הוא יחזיר במשחקים מושכי קהל עם הכנסה מכובדת ממכירת כרטיסים, בטח במשחקי פלייאוף שעבור הקבוצות שיהיו שם זה כמו גמר גביע.
אני שמח לראות את אוראל דגני בעמדת הקשר האחורי והוא תוספת משמעותית למרכז המגרש, מנגד חבל שאבוקסיס עבר במהלך המשחק למערך של חמישה שחקני הגנה ובכך הוא איבד את האמצע והזמין התקפות, שגרמו לפאניקה כאשר בית”ר ספגה שלושה שערים, כשרק ההרחקה של עדן קארצב מנתניה הפרידה בין נצחון למשחק שהיה יכול להסתיים בהפסד טראגי.
אי אפשר שלא להחמיא להתקפה הבית”רית שהיא טופ 3 בליגה, רק חבל שמשחק ההגנה הורס ומעיב על היכולת ההתקפית הטובה.
כוכב המשחק, יון ניקולסקו, מזכיר לי את סטפן שאלוי הגדול בחוש שלו לשערים ובחיבור לקהל. השותפים שלו להתקפה, דנילו אספרייה וירדן שועה מפגינים גם כן יכולת נהדרת – חיל האוויר הישראלי היה גאה בתותחים כאלה. יש להם כוח, עוצמה ויכולת והשלישייה פשוט משמידה הגנות יריב. כפי שציינתי לפני כחודש, את כל השלישייה הזאת הייתי מחתים לעוד שלוש עונות ואסור לאברמוב להיות משה חוגג, כלומר כזה שלא יודע לשמור על נכסים ומוכר במרבה במחיר. ברק, סומכים עליך בעניין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר