אוהדי בית"ר, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, ברק אברמוב (צילומים: אורן בן חקון)

לשחק באור יום | דעה

משחק אחד בצהרי השבת זה לא אפליה, למעשה זה יסייע להורים רבים הרוצים להביא את ילדיהם. וגם - טוב יעשה ברק אברמוב אם יחזיר את אריאל הרוש לבית"ר

פורסם בתאריך: 29.12.22 10:44

יותר מ-3,000 ימים חלפו מאז עזב אריאל הרוש את בית"ר ירושלים בטריקת דלת מצלצלת. 8 שנים חלפו, וגם הרוש עצמו לא היה מאמין למראית עיניו. הגנת בית"ר ממשיכה להכשיל את הדרך של יוסי אבוקסיס בדרכה אל הפלייאוף העליון. אותו אבוקסיס, אגב, שהאוהדים הצליחו למחול לו על חטאיו. גם לשריף הקהל סלח, אז אם זה הולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז – ברק אברמוב צריך להתקשר לאריאל הרוש. עוד אתמול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במוצאי שבת קיבלנו הוכחות נוספת, ולא שהיינו צריכים, לכמה ההגנה של בית"ר מחפירה. בית"ר חזרה בגאון מפיגור של שני שערים, במשחק חוץ קשה – ואז באה ההגנה ומחרבת הכל. אבוקסיס עשה כל שהיה יכול, למרות שגם הוא לא חף מטעויות. הנתונים מוכיחים שעדיף לשחק עם אוראל דגני כבלם ולא כקשר. איתו, בית"ר סופגת בממוצע שער כל 58 דקות, כשהוא בקישור, בית"ר סופגת שער כל 26 דקות בממוצע. בנוסף, גם החזרה של אור זהבי לקו ההגנה הירושלמי לא מועילה. מקסים גרצ'קין ממשיך לאכזב, גם בלי קשר לאדום שספג, ובמצב הנוכחי, גם היכולת הטובה של הצמד כהן את דהן לא מספיקה כדי להציל את המצב.
אבל בתוך כל המהומה הזו, כמעט ולא מדברים על הבעיה המרכזית – השוער. איתמר ישראלי עושה כל מה שהוא יכול, אבל ספק אם ביכולתו להצעיד את בית"ר מקו השער. תפקידו של שוער הוא להשרות רוגע על ההגנה וכפי שלמדנו שוב במונדיאל – חלוצים מנצחים משחקים, שוערים לוקחים תארים. אמנם בית"ר לא קרובה לתואר, אבל אם היא רוצה להתקרב אליו – אין מנוס מהחתמת שוער איכותי, כמו הרוש.
ואם כבר בשבת עסקינן, צריך לומר את המובן מאליו. משחק אחד בשבת הוא לא אפליה. למעשה, משחק בשבת דווקא יסייע לאוהדים רבים, ובעיקר להורים וילדים, להגיע לטדי בלי לעבור את הסיוט שעוברים הנוסעים באמצע השבוע. מעטים הפעמים שבהם ראינו את בית"ר משחקת בשבת בעשור החולף, באחת מהן, נגד הפועל רמה"ש ב-2014, עמד אריאל הרוש בקו השער. טובים השניים – אריאל הרוש יחזור, ושבית"ר תשחק באור יום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר