יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בשורות טובות

אם לא ההפסד להפועל חדרה היינו אומרים שמדובר בתקופה מלאה בבשורות טובות: החתמת השוער מיגל סילבה ושאר שחקני הרכש, ביטול עונשי משחק ללא קהל. עכשיו רק נותר לבקש מיוסי אבוקסיס להעיז יותר, כי לבית"ר יש התקפה מצויינת וקהל מחשמל

פורסם בתאריך: 2.2.23 17:57

אלמלא ההפסד של בית"ר לחדרה, עוד היינו אומרים שמדובר בשבוע של בשורות טובות. מהשוער הפורטוגלי מיגל סילבה, המגן השמאלי הרוסי-יהודי גרגורי מורוזוב והפרסומים על שכטר ודן ביטון – לבית"ר היה שבוע נפלא, חוץ מההפסד לחדרה. לכך מצטרפות גם הבשורה על תום עידן עונשי משחק ללא קהל, בשעה טובה. בית"ר, כידוע, היא המוכה הגדולה ביותר של בית הדין המוטה. הבשורה הזו היא אולי תחילתו של עידן שבו אין ענישה קולקטיבית על התנהגות פרועה של אוהדים בודדים, ענישה שהגיע זמנה להיפסק. ואם נחזור למה שקורה על המגרש, אז בית"ר ירושלים לא הייתה עליו בשבת האחרונה באצטדיון המושבה. אבל בשבוע כזה, גם מההפסד הזה לא צריך לעשות הרבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


חודש פברואר הוא חודש קריטי מאוד עבור בית"ר ירושלים. הקהל אמנם חולם על גביע שעולה בשער הגיא, אך משחקי הליגה שנותרו בחודש הקרוב הם אלה שיכריעו האם בית"ר תיאבק בתחתית או תתמודד בפלייאוף העליון. כשכולם כבר מבינים שלבית"ר יש התקפה של פלייאוף עליון לכל דבר ועניין, הבשורות הנהדרות על התחזקות ההגנה והקישור יכולות רק להפיח תקווה בבית"רים. ההפסד לחדרה הוא הפסד חולף, ולמרות שהחג מתקרב, לא כל יום פורים – ומותר גם להפסיד לכל קבוצה, בטח קבוצה שנאבקת על מקומה בפלייאוף העליון.

 

 

ואם להישאר על המגרש, אז מילה קטנה לאבוקסיס. הגיע הזמן של יוסי להעיז יותר ולהמר על ההתקפה. כל זמן שההגנה הייתה חלשה ורעועה, ראינו שוב ושוב כמה כדורגל נרפה לא מועיל לבית"ר. בלי קשר להתחזקות ההגנה, הגיע הזמן של יוסי לחשוב יותק התקפית. הקהל הבית"רי מעדיף לנצח 5:3, או להפסיד 4:3, מאשר כדורגל נרפה וחסר חשק. לבית"ר יש התקפה מלהיבה, והאווירה בטדי מחשמלת – לא סתם אבא של ירדן שועה מוכן לוותר על מאות אלפי שקלים כדי שהילד יהיה מאושר. אם ככה – לך קדימה יוסי, הקהל מאחוריך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר