מיגל סילבה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי, אורן בן חקון)
מיגל סילבה, יוסי אבוקסיס (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי, אורן בן חקון)

דעה | בשם ההגנה

אחרי שלאורך כל העונה ההגנה של בית"ר לקחה מהקבוצה אינספור נקודות, במחזורים האחרונים החוליה האחורית היא זו שחתומה עליהן. וגם - פרגון ענק לקהל | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.2.23 10:04

גם השער המצמק של מ.ס אשדוד בדקה ה-94 לא יצליח להאפיל על המופע הנהדר של ההגנה הבית"רית המתחדשת. סילבה נעל את השער, מורוזוב הצטרף בצורה נהדרת משמאל, אבישי כהן חייב לפתוח בימין, בורודין שלט במרכז ההגנה, וגם דהן את דגני זהרו במערך המשומן החדש. עם כזה תיאום, אפשר רק לפנטז על מקום באירופה ועל גביע אחד, שעוד לא נאמר את שמו שמא ייפתח המנחוס. ההגנה הבית"רית לקחה העונה, ועוד איך לקחה – ואולי עכשיו הגיע תורה גם לתת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקטמון הישנה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


נכון שהמבחן האמיתי עוד יגיע נגד שלוש המובילות, אבל התקווה ששררה ביציעי טדי שטופי האור האירה את ירושלים בצהוב ושחור. מי זוכר שבתחילת העונה בית"ר כמעט הלכה לפירוק? מי לא התכונן למשחקים בשישי בצהריים? ומי היה מאמין שרגע לפני הפלייאוף העליון, בית"ר תהיה במקום הזה? עם הגנה אגרסיבית ואיכותית, ההתקפה הטובה בליגה (והכובש המצטיין) ותמיר עדי אחד, שהחזרה שלו מחזירה את הצבע ללחיי הקישור הבית"רי – התקווה גדולה, גדולה מאוד.

בפינת הביקורת יש רק בקשה אחת: אבוקסיס, צא קדימה. דווקא עכשיו, כשההגנה יציבה יותר. יוסי, אתה יכול להעז יותר, לוותר על שחקן הגנה ולחזק עוד את ההתקפה. הקהל יאהב את זה. במקרה הכי גרוע תמיד אפשר לסגת מעט, במקרה הכי טוב בית"ר תדהר ויהיה מאוד קשה לעצור אותה.

 

 

ומילה על טדי המואר – ועל 17 אלף גברים, נשים, ילדות וילדים ביציעים שטופי האור והשמחה. למעשה, רק בדרבי היו יותר צהובים-שחורים ביציעים. ההחלטה לשחק בשבת לא החליקה בגרון לכל האוהדים, אבל אחרי 2 משחקים בשבת, בשניהם חמש ספרות של אוהדים – אפשר להגיד בלב שלם: הקהל מביע אמון ורוצה משחקים (גם) בשבת. רק ככה יצמח כאן דור העתיד.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר