יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
יון ניקולאסקו, יוסי אבוקסיס (צילומים אתר רשמי בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | יכול לשגע פילים

למרות שברגעים היפים של בית"ר השנה היא הצליחה לנצח באמצעות כדורגל התקפי, כשבנוסף לכך הקבוצה לא נלחמת על חייה כלל בתחתית, אבוקסיס ממשיך לשחק הגנתי במקום לעבור למצב של כדורגל משוחרר

פורסם בתאריך: 22.3.23 23:40

יוסי אבוקסיס יכול לשגע פילים. זה היה נכון כשחקן, ונכון כפליים כמאמן. הקשר עם היכולת האישית יוצאת הדופן, הפך למאמן שלפעמים גורם לך למרוט את השערות, גם אם אין לך כאלה. הקשר ששיגע את הבית״רים כשחצה את הקווים, עושה רכבת הרים על הקווים כמאמן. הקשר האימתני ושחקן הנשמה, הפך למאמן נשמה, שמוציא יש מאין, מפתח שחקנים ומסוגל להגיע להישגים. רצף המשחקים האחרון הוכיח שבית״ר לא ראויה לפלייאוף עליון, ואבוקסיס בהחלט לא חף מאשמה. עדיין, שוב, הוא משגע פילים. כי למרות שהמשחק ההגנתי לא הצליח לבית״ר העונה – אבוקסיס עדיין חושש להמר. למרות שעמית כהן לא מרשים, ואבישי כהן מרשים גם מרשים, ידו של הראשון על העליונה. ואם בכהן עסקינן, למרות שבר כהן מוכיח שבוע אחרי שבוע שמקומו בהרכב, עדיין אבוקסיס בוחר להשאיר אותו על הספסל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

כל זה – באמת יכול להטריף את הדעת. בית״ר לא העפילה לפלייאוף העליון, מה שהיה נחשב לסנסציה של ממש עם איך שהעונה הזו התחילה. אז יוסי, זה הזמן לכדורגל. התקפי, משוחרר, פורח, תוסס. שחרר את השחקן, תהמר בלי פחד – הקהל יהיה מאחוריך. משחקים חסרי חשיבות בפלייאוף נטול דרמות – לפחות תן להנות מכדורגל. מקומם של בר כהן, אבישי כהן ועדי יונה בהרכב, שחקנים אחרים יכולים לנוח.
הניצחון נגד הפועל היה הכי מתוק שיש. נכון, לא משנה מתי, כל משחק כזה הוא דרמה עבור כל בית״רי, אבל הפעם זה היה מתוק מתמיד. המהפך, היכולת החיובית של שחקני ההגנה והכישרונות הצעירים – כולם יכולים להפיח הרבה תקווה בכל אוהד בית״רי. עכשיו נותר לסיים את העונה בכבוד, ולא נגיד את המילה גביע שמא תפתח הרעה ולהתרכז בלהשאיר את השלד האיכותי שיש לבית״ר. ההגנה השתפרה פלאים, שחקנים מוכשרים קיימים כמעט בכל עמדה – רק לשמור אותם. הידיעה על הישארותו של שועה, והרמיזה של ניקולסקו הגדול – יכולה רק להמשיך ולעודד כל בית״רי באשר הוא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר