יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | בלי פחד

אם יוסי אבוקסיס רוצה לקחת את בית"ר כל הדרך לגמר, הוא חייב לשנות גישה ולשחק ללא מורא ופחד וליזום לחץ גבוה ולנצח את משחק ההתקפה המשובח של הקבוצה

פורסם בתאריך: 2.5.23 23:20

בבית"ר כמו בבית"ר, אי אפשר להתעסק רק בכדורגל ובכל זאת לאחר אירועי המשחק נגד סכנין והענישה הקשה מבית הדין, בית"ר חייבת להתעסק אף ורק בדבר אחד – משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב. כרגע, זה לא נראה טוב עבור בית"ר, שממשיכה לספוג בקצב מסחרר ואם הקבוצה תופיע ככה בחצי הגמר זה לא יגמר בטוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

המחסור של קשר אחורי איכותי ניכר, וזו הסיבה המרכזית שכל יריבה מגיעה בקלות למצבים. אופיר קריאף לא ברמה ואוראל דגני לא טוב העונה בכלל, בטח לא כקשר אחורי, אבל אליו אגיע בהמשך. החלק היחיד שמתפקד השנה בבית"ר הוא ההתקפה. בכל פעם שבית"ר הסתגרה או הלכה לאחור היא הפסידה.
לא הגיוני שמאמן כדורגל מנוסה כמו יוסי אבוקסיס, יעבוד עם השחקנים שלו רק על סגנון משחק אחד – כדורגל נסוג וכדורים ארוכים לחלק ההתקפי. אם יוסי יגיע בכדי לסגור ולהזמין את התקפות היריב של הצהובים-כחולים הוא יקבל בראש, אפילו אם מכבי בעונה לא טובה ונמצאת הרחק ממאבק האליפות.
למרות התקציב הגדול בליגה וסגל שחקנים שיש בו לא מעט שחקנים בכירים, היחיד שהוכיח את עצמו העונה במכבי תל אביב הוא ערן זהבי, אבל היא עדיין מסוכנת מאוד בטח מול הגנת בית"ר הבעייתית.
ואם כבר הגנה, אז בעמדות הבלם הבעייתיות, מי שמסומן כחוליה החלשה הוא בכיר המשתכרים אוראל דגני, שהוא הפחות בולט מבחינה נתונים סטטיסטיים ביחס לבלמים האחרים אורי דהן וסרגיי בורודין. דגני, נראה לא טוב העונה גם כשאבוקסיס ניסה אותו כקשר אחורי. זה פשוט לא עובד. במצב כזה, לא צריך לנסות להכניס שחקן בכוח להרכב גם כשהוא לא טוב, זה עלה לבית"ר העונה בלא מעט טעויות מצדו.
חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי זו ההזדמנות של בית"ר להשיג את הכרטיס לגמר, כשהפעם האחרונה שהיא היתה בגמר הגביע זה היה לפני חמש שנים נגד הפועל חיפה. הכרטיס לגמר יגיע רק אם אבוקסיס יגיע בגישה שהוא בא לשחק כדורגל, רק אם הוא ינקוט בגישת לחץ בחלק הקדמי על הגנת מכבי מהרגע הראשון ולא קבוצה שמחכה על קו ה-16 ומשחקת על מתפרצות, אלא כזו שתיזום ותצא להתקפות מבלי לחשוש. שועה, ניקולאסקו ואספרייה נמצאים בעונה פנומנלית מבחינת מספרים, ואם אבוקסיס יבין שהדרך היחידה לנצח את מכבי היא דרך משחק ההתקפה אז בית"ר גם תשיג את הכרטיס המיוחל לגמר הגביע.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר