יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | אין ראוי ממך

14 שנים בלי גביע הם הרבה יותר זמן למועדון כמו בית"ר, ואין מתאים מאבוקסיס להוביל את הדרך | טור דעה

פורסם בתאריך: 23.5.23 10:17

מאז הפעם האחרונה שבית"ר זכתה בגביע המדינה עברו 14 שנים. הצהובים שחורים חוזרים למעמד גמר הגביע לאחר כמעט חמש שנים מאז אותו הפסד ארור 3:1 בגמר להפועל חיפה בטדי ב-2018. ארבע שנים שחונות עברנו עם משה חוגג, וזה הזמן להגיד תודה רבה לברק אברמוב וליוסי אבוקסיס, לשחקנים ולאוהדים הנהדרים על כך שהגענו שוב פעם לגמר, כשרק לפני תשעה חודשים היינו עם רגל וחצי בליגה א'. ועכשיו אנחנו בדרך למשחק הגמר נגד מכבי נתניה בסמי עופר, בתקווה שהאיצטדיון החיפאי יאיר לנו שוב פנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בפסגת זאב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


בוא נדבר על האוהדים. הקהל הבית"רי חייב לתת את הכל במשחק, הוא פקטור מאוד חשוב. אוהדי הקבוצה צריכים להפעיל את הגרון במלוא העוצמה מתחילת המשחק ועד סופו, אסור לקהל של בית"ר לאבד את הגרון ואת הקול, ולבזבז אנרגיות לפני שריקת הפתיחה. הם צריכים לשמור את הכוחות למשחק, לאוהדי בית"ר יש נטייה להשתמש בכל הארסנל ובעוצמה לפני שריקת הפתיחה, ואז בדקות רבות של המשחק הם פשוט בשקט. הקהל הירושלמי חייב להבין שהוא הכוח של הקבוצה במעמד הגמר, הוא השחקן המרכזי – דחיפה של הקהל תביא את הגביע.

 

 

אנחנו רוצים כבר לחגוג את הגביע השמיני בתולדות המועדון, וכמה סימבולי שמספר שמונה שלנו בעבר, יוסי אבוקסיס, יהיה זה שיביא את הגביע השמיני לירושלים. הלוואי ונחגוג את הגביע בגן סאקר, כיכר ספרא או אפילו מבחינתי בכביש 1, העיקר סוף סוף להביא נחת לאוהדים. 14 שנים אנחנו מחכים לזה.

הגיע הזמן שאבוקסיס יזכה בגביע עם בית"ר, לאחר שפעמיים הוא הפסיד בגמר להפועל תל אביב כשחקן. אין מישהו שמגיע לו יותר מיוסי, אני מאמין בו מאוד הוא עושה עונה היסטורית. מכאן אני קורא לאופיר קריאף, במידה ואתם זוכים בגביע קח את אבוקסיס להניף איתך את הגביע. מגיע לו.

מקצועית, הגענו למאני טיים, זה אומר שיוסי אבוקסיס צריך לעלות במערך סופר התקפי, ואסור לו לחשוש ללחוץ את מובילי הכדור של נתניה ולנצל את זה שההגנה של נתניה היא לא מאריות הליגה. מדובר בהגנה חדירה (בדיוק כמו בית"ר) שמקבלת הרבה שערים. צריך לנצל את המהירות של אספריה וניקולאסקו, למרות שהאחרון לא נמצא בתקופה טובה. כולי תקווה שפריידי יהיה כשיר למשחק, כי הוא תוספת כוח משמעותית וראינו את זה בחצי הגמר. הוא חייב לעלות בין הדקות 70-60, בעיקר כדי לנצל את הכוח המתפרץ שלו כדי לשלוח אותו לשטחים ריקים ולבודד אותו בפינות מול המגינים של נתניה כפי ששועה עשה מול מכבי תל אביב.

יש דמיון רב בין הקבוצות ולא רק בצבעי החולצות. לשתיהן יש התקפה נהדרת, אך גם הגנה שלא מתאימה לליגת העל. בית"ר צריכה להיזהר מהחלק הקדמי של נתניה ובעיקר מאיגור זלאטנוביץ', לירן רוטמן, סטניסלאב בילנקי וכמובן מפטריק טוומאסי. זו רביעייה שיכולה לעשות הרבה צרות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר