ברק אברמוב, פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בגמר הגביע (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, פריצת אוהדי בית"ר לכר הדשא בגמר הגביע (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ללכת עד הסוף

אם לא יהיה דין שווה - לא תהיה בית"ר: כדי לעצור את האפליה ואת הענישה המוגזמת כלפי המועדון - ברק אברמוב חייב להתעקש בקרב מול ההתאחדות | כל העיר

פורסם בתאריך: 22.6.23 16:38

הגיע הזמן לדייק, הגיע הזמן לערוך דין שווה והגיע הזמן להפסיק עם ההלקאה העצמית. לצד ביקורת עצמית ומאבק באלימות ובגזענות חייבת בית"ר הפעם ללכת עם האיום של אברמוב עד הסוף ולא לוותר, לא יהיה דין שווה – לא תהיה בית"ר – simple as that.

גבירותיי ורבותי, ראשית ומעל לכל ספק עוד לפני שיקום החכמולוג הראשון לחנך אותי, אצהיר כי פריצה למגרש, שיבוש טקס הענקת גביע, הדלקת אבוקות, קריאות גזעניות התפרעות אוהדים ו/או כל פעולה בלתי חוקית כלשהי, במגרשי הכדורגל וסמוך להם ראויות לכל גינוי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במבשרת ציון? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כאן ראוי להזכיר כי הקהל של בית"ר ברובו המוחלט סולד מכך והביע פעם אחר פעם גינוי לפעולות הללו, גם כשאלו באו מתוכו ואף נלחם בכך מה שלא עשה אף קהל אחר, כך גם נהג מועדון הכדורגל של בית"ר לאורך שנים רבות.

לצד זאת אנחנו צריכים להתחיל להתעקש. לא ניתן יותר להניח לערוך דין שונה ביננו לבין הקבוצות האחרות, לא ניתן יותר דין לבית"ר ודין לשאר להתקיים. נחנקו מכך שכל אחד חפץ לתקן את כל החולאים הקיימים על גבי הקבוצה שלנו, נחנקנו מכך שהדין בענייננו לעולם אינו שווה, אנחנו לא שק חבטות שבאמצעותו מתקנים את העולם. לא יכול להיות שפריצת אוהדי מכבי חיפה כשלקחה אליפות ואוהדי מכבי תל אביב במחזור סיום העונה, לא יזכו להתייחסות בכלל ולבית"ר יפחיתו נקודות וירחיקו אותה מגביע המדינה. תבינו שזה לא יכול להיות.

 

 

לא יכול להיות שמפגני אבוקות של אוהדי הפועל תל אביב ומכבי תל אביב יעברו בעונשים מגוכחים, אבל כשזה קורה אצלנו אז עומדים על בריקדות. לא יכול להיות שכשמקללים את מונס דאבור בסמי עופר בבלומפילד או בנתניה, אז זה עובר, אבל כשזה קורה בטדי לאבו פאני אז אוהדי בית"ר הם גזענים והנבחרת צריכה להפסיק לשחק בטדי. כל אלו לא יכולים להמשיך להתקיים, כי אנחנו פשוט לא יכולים יותר להכיל.

בית"ר ירושלים היא נכס. היא נכס לקבוצות הליגה, היא נכס לליגה, היא נכס לזכייני השידור והיא נכס שבלעדיו יהיה קשה לכדורגל בישראל, ענף שגם ככה סובל מהעדר עניין, אז תוציאו את בית"ר והוצאתם חצי ממה שכן יש. לצד זאת, נוח לכולם לחבוט בבית"ר פעם אחרי פעם ובמקום לסייע לה להתמודד עושים בדיוק את הפעולה ההפוכה.

ואל תגידו לי מה אפשר לעשות. אם תרצו, אני מוכן להסביר למי שצריך ויש הרבה מה לעשות. אתם רוצים באמת לתקן ולא לכסות את התחת של עצמכם? אתם באמת רוצים למגר גזענות ואלימות? תתחילו לחוקק. תתחילו להעניש פרטנית. תתחילו לאכוף פרטנית, תענישו את העבריין ולא אותי ואז אולי תראו את שינוי. בקיצור, תעזבו אותנו ואת הקבוצה שלנו לנפשנו.

(צילום אריאל גבאי: דור פוזאלו)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר