ברק אברמוב, ירדן שועה(צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, ירדן שועה(צילומים: אורן בן חקון)

דעה | לאוהדים מגיע יותר

מגיע לברק אברמוב כל תודה אפשרית על כך שהציל את בית"ר ועונה שהסתיימה בצורה חלומית. יחד עם זאת, לאור כמות המנויים המכובדת, אני חושב שהוא חייב להשקיע יותר במועדון ולהביא שחקנים איכותיים

פורסם בתאריך: 29.6.23 22:45

אתחיל את הטור בכך שאגיד תודה לבעלי בית"ר, ברק אברמוב. אני לא שוכח שהצלת את בית"ר ועל כך תודתי. בדיוק לפני שנה היינו בדרך לליגה א' עד שהגעת והצלת את הקבוצה. הישארות בליגה היתה בגדר נס, אך היא הסתיימה בדרך חלומית עם זכייה מתוקה בגביע המדינה. שוב, תודה.
ועכשיו לדברים הפחות טובים: אם להיות כנה, הייתי בטוח שאברמוב ימנף את ההצלחה בסיום העונה להחתמות נוצצות בסגל הקבוצה. כ-11 אלף אוהדים שרכשו מנוי שווים ליותר מ-10 מיליון שקלים, סכום לא מבוטל וזה כאמור, רק ממנויים. חשבתי שזה ייתן דרייב לבעלי בית"ר להשקיע יותר בקבוצה ולבנות קבוצה שיכולה להסתכל בלבן של העיניים לגדולות מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ב"ש. אברמוב חייב להקשיב לרחשי הקהל, להשקיע במועדון יותר ולהביא שחקנים איכותיים, כי אם זה יקרה, אין לי ספק שעוד אוהדים יעשו מנויים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


מקצועית, הבסיס של בית"ר מהשנה שעברה הוא מעולה ועל זה הקבוצה היתה צריכה להתחזק במספר עמדות כדי להשתדרג. בן ביטון הגיע במקומו של אבישי כהן לעמדת המגן הימני, החתמה שלא אהבתי כלל. בנוסף, בית"ר צריכה להתחזק בקשר אחורי וחלוץ, אבל כרגע לבית"ר יש כאבי ראש מכל מיני כיוונים אחרים.
אחת מהן היא ההתנהלות של אברמוב מול ירדן שועה מהמצטיינים בעונה שעברה. השחקן עצמו טועה בגישה שלו ובסכומים המוגזמים שהוא דורש. עם כל הכבוד למה שהוא עשה העונה, שועה צריך לייצר לעצמו המשכיות, לאחר שבשנתיים הקודמות הוא נכשל כישלון חרוץ במועדון. אני לא זוכר שבית"ר באה ודרשה ממנו לקצץ ב-150 אחוז את השכר שלו לאור היכולת הרעה שלו באותם ימים. אברמוב צריך למצוא את שביל הזהב מול שועה בדרך הבאה: מצד אחד שדרוג כלכלי הגיוני, ומצד שני העלאת סעיף השחרור לחו"ל, כדי שבית"ר ואברמוב גם ירוויחו משהו מההתקדמות של המבשל המצטיין בליגה. ככה כולם ירוויחו. בשורה התחתונה – אין הרבה ישראלים טובים בשוק ולכן צריך לעשות הכל כדי להשאיר אותו.
סוגיה נוספת בוערת, פרט לזו של דנילו אספרייה שלא רוצה להישאר בבית"ר, היא יון ניקולאסקו. החלוץ הפורה מעוניין לשחק בחו"ל ואני מאמין שאפשר למכור אותו בסכום מכובד שיכניס לקופת המועדון כמיליון וחצי יורו. אני לא רואה את החלוץ המולדבי משחזר את העונה החלומית שלו, כך שאפשר לעשות קופה נאה עליו. במקומו, אפשר להנחית חלוץ בעל שיעור קומה בכסף לא קטן שיוכל לשדרג את התקפת בית"ר לצידו של פריידי המצויין שממשיך. ליבי ליבי עם יוסי אבוקסיס שחודש לפני המפגש מול פאוק סלוניקי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ויש לו חוסרים רבים בסגל. בעיקר הדברים אמורים לגבי עמדות הבלמים, כשלמרות החוזה החדש שקיבל אוראל דגני, עדיין חסרים לבית"ר עוד שני בלמים קריטיים לסגל, הייתי שמח לראות בעמדה הזאת את ג'ונתן סיסה המצויין מהפועל חדרה. למרות הכל, אני סומך בעיניים עצומות על אבוקסיס והוא הדבר הטוב ביותר שקרה לבית"ר. הכל בשקט ובלי היסטריה כפי שהיינו רגילים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר