דור מיכה, ירדן שועה (צילומים: באדיבות הפועל באר שבע - עמוד הפיייסבוק הרשמי, אורן בן חקון)
דור מיכה, ירדן שועה (צילומים: באדיבות הפועל באר שבע - עמוד הפיייסבוק הרשמי, אורן בן חקון)

דעה | צוות לעניין

הציפייה לשמירה על השחקנים המרכזיים מהעונה החולפת לא תתקיים, ודור מיכה יכול להיות תחליף ראוי כששילוב שלו עם ירדן שועה במידה וזה ישאר הוא בהחלט מסקרן

פורסם בתאריך: 13.7.23 13:04

קטונתי מלהיכנס לשיקולים מקצועיים או שיקולים כלכליים של מועדון ובפרט של בית"ר, מה שאני כן יודע הוא כלל רוחבי שנכון לכל קבוצה – מסגרת תקציב ומטרות.
על פניו נראה היה לאחר הזכיה בגביע כי בית"ר רוצה לעלות מדרגה מהעונה החולפת, הקהל הביע אמון ושבר את שיא המועדון ברכישת מנויים ונתן את הגב הכלכלי שהמועדון היה צריך, בית"ר מצידה מתנהלת עד עתה בצורה שקצת קשה להבין לאן פניה מועדות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 


עוד מוקדם לקבוע איך יראה הסגל ולאיזה מקומות בליגה ניתן יהיה להגיע איתו, מה שכן ניתן לקבוע הוא כי הציפייה לשמירה על השחקנים המרכזיים מהעונה החולפת לא תתקיים, בעיקר בגזרת הזרים שעשו את ההבדל בעונה שעברה, (ניקו, דנילו ותומא) והשאלה הגדולה היא אילו תחליפים יצליחו לייצר להם בבית"ר.
ממה שכן יש כרגע בסגל, נרקמת תמונה מעניינת בחלק ההתקפי, אם ירדן שועה ישאר בסופו של דבר – הציוות שלו בהרכב יחד עם דור מיכה יכול להיות מעניין. שניהם שחקנים שאוהבים את הכדור, שניהם שחקנים שיודעים לבשל ולהזין את החלוצים קדימה, הגם שכרגע חלוצים כאלה למעט פריידי אינם בנמצא לקראת העונה הבאה, אולם שילוב של השניים יכול להתברר כהצלחה. במשך שנים לבית"ר לא היה קישור מזין בצורה יעילה, ודווקא כעת הולך ונרקם העונה הזו קישור מעניין, עם כוכבית גדולה – איוש עמדת הקשר הדפנסיבי. בית"ר עדיין ללא קשר כזה.
לסיכום: קיץ 23 של בית"ר בסימן שאלה גדול כרגע, אברמוב כמו אברמוב לוקח את הדברים לאט, אולי באופן מחושב ומנהל את בניית הסגל בזמן ובדרך שלו. צריך יהיה לבחון את התוצאה בסוף ספטמבר ולבחון האם בית"ר אכן עלתה כיתה. כרגע, מוקדם להסיק מסקנות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר