יוסי אבוקסיס בטירוף (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס בטירוף (צילום: אורן בן חקון)

דעה | לא מוכן לעונה

בדובר בשנה קריטית עבור יוסי אבוקסיס. אם הוא לא ידאג לחיזוק מתאים והקבוצה לא תצליח, מהר מאוד יתחילו רחשים אפילו להחלפתו של המאמן האהוב

פורסם בתאריך: 27.7.23 19:36

במוצאי שבת האחרון נפתחה רשמית עונת 2023/2024, ואין אחד שלא שם לב שהסגל של בית"ר חסר ורחוק מלהיות מרשים. הבעיות בהגנה ממשיכות להדאיג, אבל בשונה מהעונה שעברה – בשלב זה החלק ההתקפי מדאיג יותר, כאשר לא נמצאו עדיין מחליפים לדנילו אספריה ויון ניקולאסקו.
10,000 האוהדים שנכחו במשחק 'אלוף האלופים' מול מכבי חיפה היוו תפאורה נהדרת לפתיחת העונה, אבל גם העלו כמה תהיות באשר לדרך הניהול של ברק אברמוב. האלפים הללו רכשו מנוי בקיץ האחרון, ואם תוסיפו לזה עוד מכירת כרטיסים – הרי שמדובר בהכנסה נאה שלא היתה בעבר, בטח לא בטרם התחילה העונה. לכך יש להוסיף גם הכנסות מספונסרים ושידורים, ואולי גם נתח שמן ונאה ממכירה אפשרית של האקס ליוואי גרסיה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

לאור זאת, ציפיתי שברק אברמוב יקבל תאבון מהעונה שעברה לאחר הזכייה בגביע, אבל לצערי הרכש שהגיע לא מספיק טוב. בבית וגן נחתו שחקנים שלא הותירו רושם. קחו למשל את יובל אשכנזי, שלא פוגע כבר כמה שנים (ולכך ניתן להוסיף כוכבית של שחקן פציע), ואי אפשר לדעת מה בית"ר תקבל ממנו העונה. הלאה, הבלם אדי גוטליב שהגיע לבית וגן מהפועל תל אביב שספגה 56 שערים בעונה שעברה. גוטליב נמצא בהפועל תל אביב כבר מספר שנים, ובכל שנותיו שם הקבוצה סיימה בפלייאוף בתחתון.
אני יכול להמשיך: בן ביטון מעבר לשיא (אם היה לו כזה) וחבל לי שלא השקיעו את מירב המאמצים להשאיר את אבישי כהן, שחקן בית שעשה התקדמות אדירה בחצי השני של העונה והשנה היה צריך להמשיך ולהתפתח. טימותי מוזי הוכיח בשבת בדקות הראשונות שלו את מה שאמרתי עליו ברגע שהוא חתם בבית"ר: הוא לא שחקן שמתאים לליגת העל. בנוסף, השבוע חתם שחקן זר צעיר לעמדת הכנף, שהוא לא מספיק בשל לדעתי ועדיף שיושאל, במקום לבזבז מקום של זר.
לאברמוב וליוסי אבוקסיס היה מספיק זמן להכין את הסגל של בית"ר לעונה הזאת, החל מחודש אפריל בערך, אבל הם לא נערכו טוב. כבר אחרי גמר הגביע היה ברור שדנילו אספרייה לא רוצה להישאר ושניקו (יון ניקולאסקו) פוזל לאירופה – ועדיין אין להם מחליפים. אם בסופו של דבר גם ירדן שועה יעזוב, אפשר להגיד שלום לחלק הקדמי האימתני שהיה אחראי על 45 שערים בעונה החולפת.
בית"ר חייבת להחתים חלוץ נוסף לצידו של פריידי. אני מקווה בשבילו שאבוקסיס יפסיק עם שיטת שלושת הבלמים ולבטח עם שיטת המשחק המיושנת של בעיטות מההגנה להתקפה.
בעיות לא חסרות גם בקישור, שכרגע משווע לקשר אחורי איכותי, כשגם שאלת שיתוף הפעולה בין שועה לדור מיכה צריכה עוד להתברר.
במידה ובית"ר לא תתחזק במקומות הנכונים ואבוקסיס ימשיך עם השיטה הזאת, לצערי לקהל יימאס ויתחילו כבר רעשי הרקע להחלפתו. זוהי שנת מבחן קריטית למאמן שמקבל את כל הכלים להצלחת הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר