יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוראל דגני (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | חיזוק ההגנה הוא חובה

בעונה שעברה הייתה הגנת בית"ר אחת החלשות בליגה והציפייה הייתה שלפחות הקיץ יעשו שדרוגים בגזרה הזו, מה שלא קרה פועל וזה מתחיל מצירוף בלם בכיר

פורסם בתאריך: 3.8.23 16:45

בעונה שעברה ההגנה של בית"ר היתה החוליה חלשה בקבוצה, והציפייה היתה שבתחילת חודש אוגוסט ההגנה תהיה סגורה ומוכנה לקראת המשחקים באירופה.
מצבת הבלמים של בית"ר כוללת כיום את אוראל דגני, אדי גוטליב, עומר קורסיה ואופיר קריאף.
קריאף פתח את העונה כמו שסיים את הקודמת עם הרבה השקעה ורצון. לעומתו אדי גוטליב החל את הקריירה הרשמית בבית"ר במופע בלהות. דגני חייב לצידו בלם בכיר, שאינו בנמצא.
אם אבוקסיס היה מביא את אורי דהן יחד עם בלם זר, זה בהחלט היה משדרג את חוליית ההגנה לעומת השנה שעברה, אך ברגע שהקואץ' הנחית את גוטליב, הוא חייב להחתים בלם זר איכותי.

במידה ויוחלט לוותר על בלם זר לטובת אורי דהן, זו תהיה סיטואציה שבה לא יהיה בלם בכיר אחד בסגל, והדבר יכול להוות בעיה. לדגני וגוטליב יש היסטוריית פציעות ארוכה, כך שאבוקסיס יכול למצוא את עצמו לא אחת עם סגל בלמים קצר ולא איכותי. כבר בחודש מאי האחרון ידעו בבית וגן שסרגיי בורודין לא ימשיך, והיה מספיק זמן לצוות המקצועי להיערך לכך ולהחתים בלם עוד בטרם החלו האימונים.
פרט לבלם, העמדה הכי קריטית שאבוקסיס חייב לחזק את הקבוצה היא בעמדת הקשר האחורי.
ישנם דיווחים שבית"ר מתעניינת באיסמעילה סורו, שחקנה של סלטיק שבעבר שיחק תחת אבוקסיס בבני יהודה. במידה והוא יגיע זה בהחלט יכול לתת מענה הולם לעמדה הכי חשובה על המגרש.
משחק ההגנה, כאמור, טעון שיפור בצורה דרסטית בוודאי אחרי שבית"ר עברה עונה לא פשוטה בחלק הזה ולכן היא לא יכולה להרשות לעצמה שבעמדות האלה לא יהיו חיזוקים בעמדת הבלם והקשר האחורי וזה בגדר חובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר