יהיה לו מוזר - דן איינבינדר (צילום: האתר הרשמי של הפועל באר שבע)
יהיה לו מוזר - דן איינבינדר (צילום: האתר הרשמי של הפועל באר שבע)

"המפגשים נגד בית"ר השנה יהיו מוזרים עבור דן"

בסביבתו של דן איינבינדר מספרים על התחושות של הקפטן לשעבר לקראת המשחק הערב, ראשון, בין הפועל באר שבע לבית"ר

פורסם בתאריך: 6.8.17 10:36

הערב, ראשון (6.8) ממתין לבית"ר, ובמיוחד להגנה הרעועה של הקבוצה, מבחן קשה מאוד – נגד הפועל באר שבע (21:00 באצטדיון טרנר) במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

הפיקנטריה של המשחק הזה היא, כמובן, המפגש הצפוי בין שחקני בית"ר לבין דן איינבינדר, הקפטן שלהם עד לפני חודשיים, שעבר בקיץ לאלופה מבירת הנגב.

בסביבתו של איינבינדר, שהצליח לתפוס לעצמו מקום בהרכב הפותח של באר שבע אבל צפוי לפתוח הערב על הספסל לאחר ששותף במשחק מוקדמות הצ'מפיונס ליג נגד לודוגורץ ביום רביעי האחרון, מציינים כי "אמנם מדובר בסך הכול בגביע הטוטו, אבל אין בכלל ספק שכל המפגשים נגד בית”ר במהלך השנה הקרובה יהיו לדן מוזרים וקשים. הוא יצטרך לדעת להתמודד עם זה ולהתרגל לכך שהוא משחק נגד בית”ר ולא איתה".

בבית"ר, מנגד, יודעים שאם הקבוצה לא תפסיד את המשחק, היא תבטיח כמעט בוודאות את המקום ברבע הגמר, שכן מצפה לה לאחר מכן משחק אחד אחרון מול הפועל אשקלון, בשבת הבאה. המטרה היא לבוא להגיע למשחק נגד אשקלון עם הכרטיס לשלב רבע הגמר, במטרה להמשיך 'להריץ' שחקנים שלא קיבלו מספיק דקות בתקופה האחרונה.

מבחינה מקצועית, המאמן שרון מימר צפוי לפתוח בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, מלבד מרסל הייסטר שעדיין פצוע ברגלו ונמצא בספק למשחק ואריק סאבו שקיבל אישור לנסוע לסלובקיה. מימר, כך נראה, יפתח שוב עם שלושת השחקנים המרכזיים בחלק ההתקפי – עידן ורד חן עזרא ואיתי שכטר, בעוד אנתוני וראן, שהרשים במשחק נגד אשדוד בשבוע שעבר, יפתח על הספסל.

יפתח על הספסל - אנתוני וראן (צילום: אורן בן חקון)

יפתח על הספסל – אנתוני וראן (צילום: אורן בן חקון)

 

אחת ההתלבטויות של מימר היא בעמדת המגן הימני: במשחק נגד אשדוד אבישי כהן תורגל בהרכב, ולמרות שהיה זה שגרם לפנדל שנפסק לחובתה של בית"ר, הוא קיבל מחמאות מהצוות המקצועי. כזכור, כהן שיחק בעמדה זו לפני שנתיים, בתקופתו של סלובודן דראפיץ', ולא הבריק. ההתלבטות של הצוות המקצועי היא אם להמשיך עם כהן בהרכב או להציב שם את דוד קלטינס, כדי שיוכל להתמודד עם המהירות והעוצמה הפיזית של שחקני החלק ההתקפי של באר שבע.

מי שימשיכו לפתוח במרכז ההגנה הם טל כחילה ואנטואן קונט. האחרון ישחק גם נגד באר שבע בעמדת הבלם, בהמשך לשני המשחקים האחרונים, שבהם מימר החליט לנסות ולבחון את תפקודו. הצבתו של קונט במרכז הגנה נעשתה, כזכור, בשל עזיבתו של חסוס רואדה, שהשאירה את הקבוצה ללא בלם איכותי.

"אנחנו בוחנים כמה אפשרויות בעמדות שונות", טוען גורם בצוות המקצועי, "ועושים התאמות שונות ממשחק למשחק. קונט הוא מסוג השחקנים שלא משנה איפה ישחקו הם יהיו טובים, בין אם זה בעמדת הבלם ובין אם בעמדת המגן הימני. אין ספק שצריך להיות תיאום יותר טוב בהגנה וזה משהו שישתפר בהמשך".

הסטטיסטיקה של בית"ר לקראת המשחק נגד האדומים לא מבשרת טובות, שכן בית"ר ניצחה באצטדיון טרנר רק פעם אחת, ברבע גמר גביע הטוטו לפני שנתיים, וגם אז רק לאחר בעיטות הכרעה מ־11 מטר. בקבוצה מודעים לכך שמצפה להם משחק קשה.

"אנחנו יודעים שהפועל באר שבע קבוצה איכותית ועם סגל טוב", טוען שחקן בקבוצה. "נבוא במטרה אחת: לעשות את המקסימום בשביל לנצח".

שחקן שני מוסיף ואומר: “אם ננצח נבטיח את המקום ברבע הגמר, וזה מה שחשוב. זה גם ייתן לנו ביטחון ודחיפה גדולה מאוד לקראת הליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר