מיירון ג'ורג', איסמעילה סורו (צילומים: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)
מיירון ג'ורג', איסמעילה סורו (צילומים: יעקב צים, האתר הרשמי בית"ר ירושלים)

דעה | ואז הגיעו שחקני הרכש

הקיץ של בית"ר נראה רע בכל החזיתות, אך מאז שהגיעו שחקני הרכש, הכל התהפך ואפשר שוב לחזור לדבר על כדורגל ולהמתין לאיצטדיון טדי מלא נגד הפועל ת"א

פורסם בתאריך: 20.9.23 23:50

פתיחת העונה לא בישרה טובות לבית"ר. עזיבתם של יון ניקולסקו ודנילו אספרייה, היעדר מחליפים ראויים ובנוסף פתיחת עונה שכללה הפסדים באלוף האלופים, מוקדמות הקונפרנס ליג ובמשחקי הדירוג של גביע הטוטו – הובילו לעלייה במפלס הדאגה. בדיעבד אפשר לומר שמדובר היה משחקי טרום עונה, שמה שחשוב באמת אלה משחקי הליגה – ובהם בית"ר הצליחה לאסוף 6 מתוך 9 אפשריות (גם אם בטבלה יש 2 נקודות בלבד).
במחזור הראשון נגד הפועל חיפה ההרכב עדיין היה נראה לא טוב וגם הכדורגל. לאחר ההפסד גם הלחץ התחיל להיות מאסיבי יותר.
מאז? תפנית כמעט דרמטית: שחקני הרכש התחילו להגיע ומהר מאוד התחילו לפרוע שטרות, והכי חשוב בית"ר יצאה מהמינוס לאחר הגיבנת בדמות הפחתת ארבע הנקודות, וכעת אפשר להתחיל להתעסק רק בכדורגל.

אם יש משהו שחשוב לי לשים עליו את הדגש הוא על העובדה שבית"ר של השנה לא תתבסס יותר על משחק מעברים מתגונן ובנייה על המהירות בחלק ההתקפי, אלא על משחק כדורגל מסודר, מרגל לרגל, יוזם והתקפי. מצד אחד, אין מהירות בחלק ההתקפי, אך מנגד יש שחקנים במרכז שיאפשרו ליוסי אבוקסיס לפתח משחק כדורגל שמבוסס על החזקת כדור.
במשחק מהסוג שהתפתח נגד הפועל חדרה, בית"ר יכלה בקלות לספוג שער ולהתחיל לנסות לחפש איך היא חוזרת למשחק. המחצית הראשונה הרעה של כל הקבוצה גרמה לאבוקסיס להכניס את עדי יונה ואיסמעילה סורו כבר בתחילת המחצית השנייה. סורו הוא למעשה גולת הכותרת מהמשחק נגד חדרה. הוא כוכב כדורגל. מה שסורו הראה במחצית השנייה נגד חדרה הותיר את כולם די המומים. איך ייתכן ששחקן שלא עשה הכנה לעונה נראה כל כך רענן, נייד ואגרסיבי? הוא שחקן שיכול לשדרג כל קבוצה בארץ. סורו הוא כל מה שהיה חסר לבית"ר בשנים האחרונות – מדובר בשחקן שישדרג אותנו משמעותית.
מעבר לעבודה ההגנתית הנהדרת, חטיפת הכדור שלו שהובילה לשער השני, אלה מסוג הפעולות שיוכלו לעזור לבית"ר העונה להבקיע לא מעט שערים.
הלאה. הצמד ג'ורג' אנד פריידי יחד עם שועה יכולים להפוך בקלות לטריו קטלני לא פחות מהטריו שהיה כאן בשנה שעברה. מיירון ג'ורג' כבר עומד על 3 כיבושים, זאת לאחר שפסלו לו שניים נוספים. מדובר בחלוץ שלמרות המימדים שלו, הוא מהיר מכפי שנראה ויודע לשחק על שטח בשונה מפריידי. האחרון הוא שחקן שמקבל את הכדור לרגל ומבסס את המשחק שלו על טכניקה. מה שזהה אצל שניהם זו הפיזיות וזה יתרון אדיר. לגבי דור מיכה, היכולת שהוא מציג עד עכשיו לא מרשימה ונאם ימשיך כך נראה שהדרך שלו לספסל תהיה מהירה, מה עוד שעדי יונה נראה כרגע ראוי יותר למקום בהרכב ממנו.
ביום שבת בית"ר תצפין לנוף הגליל למשחק נגד בני ריינה. משחק קשה מאוד שאם בית"ר תצלח אותו היא תצבור שלוש ניצחונות רצופים ותגיע לטדי מלא נגד הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר