יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | זהירות, מוקש

בית"ר ניצחה את הפועל ת"א רק פעמיים בטדי בעשור האחרון. המאזן הזה חייב להשתפר ביום שני | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.10.23 12:09

המשחק נגד בני ריינה הוא מסוג המשחקים שכלום לא הולך. פנדל שלא נשרק, החמצות מסמרות שיער, מטעויות קריטיות של מיגל סילבה וחולשה כללית של רוב השחקנים.

ובכל זאת יש כמה נקודות מהמשחק הזה שהיה אפשר לעשות אחרת או לשנות לפני שריינה הפכה את התוצאה.

נגד הפועל חדרה יוסי אבוקסיס ראה שהמערך לא עובד ושינה במחצית עם חילופים שהשפיעו לטובה. מול ריינה, גם כשהיה מאוד ברור שמערך שלושת הבלמים מיותר ושחסר שחקן קישור לצידו של איסמעילה סורו. וכאן נשאלת השאלה: למה הגיע דני הוצ'קו אם לא בכדי לשחק?

המחצית הראשונה היתה לא טובה וכנראה שהיתרון על סף הירידה למחצית גרם ליוסי קצת להסתנוור ולא לבצע את השינויים שהיו הכרחיים. בנוסף, בפיגור 2:1 אי אפשר להוציא שחקן הכרעה כמו מיירון ג'ורג'. למצב אליו הגיע אמיר ברקוביץ' בסוף המשחק, הייתי רוצה לראות במקומו שחקן שיודע לסיים מצבים כאלה בקלות, נניח ג'ורג'. לבית"ר אין את הפריבילגיה לוותר על שחקן הכרעה כמותו.

אם הבחירה היא בין לפתוח עם פריידיי וג'ורג' לבין לפתוח עם אחד מהם – העדיפות היא לפתוח עם אחד מהם בידיעה שיש חילוף איכותי מהספסל, שיכול לשנות משחק בעת הצורך.

 

 

במצב הנוכחי, כשסגל הקבוצה עדיין לא מאוזן וגם לא כל כך יציב, העדיפות היא לפתוח עם קישור בו יש לפחות שני שחקנים דפנסיביים באמצע. מעניין יהיה לראות את הציוות של סורו והוצ'קו יחדיו, כשבמקביל בית"ר חייבת לזרז את חזרתו של תומא לעניינים. שלישיית קישור כזאת יכולה להיות מאוד איכותית ועוצמתית.

לבית"ר יש בעיה בעמדת המגינים. בעיקר הדברים אמורים בצד הימני, וכשבן ביטון לא כשיר האופציות הן טימוטי מוזי ועומר קורסיה, שאף אחד מהם לא מגן ימני טבעי. למרות הבעיות בדמות חוסר במגן ימני איכותי וחוסר במהירות בחלק ההתקפי, לבית"ר יש עדיין יש סגל מספיק איכותי בכדי להשתלב בצמרת הליגה ולעשות עונה הרבה יותר טובה מהקודמת, מה גם שהאוהדים לא יסתפקו בפחות מזה.

מכעיס מאוד שלא נגיע למשחק החגיגי והראשון העונה בטדי נגד היריבה המושבעת הפועל תל אביב לאחר ניצחון. הקבוצה מגיעה כשהיא כבר סופרת הפסד שני העונה כשבמאזננו רק 2 נקודות, ואין לנו עוד נקודות לתרום.

אם בית"ר רוצה העונה להיות תחרותית ולהיות מעניינת גם במסגרת הליגה היא חייבת להתרחק כמה שניתן מהחלק התחתון של הטבלה. בית"ר ניצחה את הפועל ת"א רק פעמיים בטדי בעשור האחרון. המאזן הזה חייב להשתפר ביום שני.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר