ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ברק – מגיע לנו יותר

ברק, לאלפי אוהדי בית"ר שהגיעו בהמוניהם למשחק נגד הפועל ת"א ושברו את שיא המנויים בכל הזמנים, מגיע קבוצת כדורגל ראויה ולא כמו זאת שביזתה אותנוג

פורסם בתאריך: 5.10.23 14:42

ההפסד הקשה להפועל ת"א ביום שני האחרון היה קשה מנשוא לכל אוהד בית"ר באשר הוא. 25,000 אוהדי בית"ר יצאו מהאצטדיון שבורים, מוכים, מושפלים וכואבים את התבוסה הקשה, תוך כדי תצוגת כדורגל מבזה במשחק שלא יישכח שהסתיים ב-3:0 משפיל ליריבה המרה.
בית"ר שיחקה במקרה הטוב 20 דקות סבירות של כדורגל. בתחילה בית"ר עוד הגיעה למצבים, אך עדי יונה הצעיר, שעדיין לא בשל להוביל את הקבוצה, בעט חלש. פה זה הסתיים. עדי יונה, חשוב לציין ואפילו להדגיש, הוא לא הסיפור ובטח שלא הבעיה, אלא חומר השחקנים החלש שמרכיב את הקבוצה. תיקחו למשל את המקרה הבא: הפציעה של בן ביטון בתחילת המפגש פגעה בבית"ר אנושות ולמעשה די הכריעה את המשחק. במקום ביטון הכניס יוסי אבוקסיס את עומר קורסיה האלמוני, שפשוט לא התאים למעמד. כניסתו של קורסיה למשחק היא למעשה החותם הרשמי על הבעיות העמוקות שיש בסגל הקבוצה והן רשומות על בעלי בית"ר, ברק אברמוב.

החתמתו של ביטון הקשיש, ששיאו מאחוריו בעמדת המגן החלישה את בית"ר מאוד, זאת בזמן שאבישי כהן, ירושלמי ובית"רי מבטן ומלידה ואחרי עונה מצוינת מחכה להארכת חוזה שלא מגיעה בגלל ויכוחים מיותרים שיכלו להיפתר מזמן. במקום זאת, קיבלנו את האגף הימני החלש שרק מזיק לקבוצה.
ההחתמות החלשות בבניית הסגל לא הסתיימו כאן והן כוללות כל מיני שחקנים שלא מצאו את מקומם בקבוצות פחות טובות מבית"ר וחלילה לפגוע מכבודם של טימוטי מוזי, אמיר ברקוביץ', יובל אשכנזי וגם דור מיכה, שאף אחד מהם לא ראוי ללבוש את החולצה הצהובה. אז מה הפלא שנראים רע כל כך מתחילת השנה.
אברמוב הציל את בית"ר ועל כך תודתי, אבל הוא גם דן חסכן, ואנחנו שוב למדים שהזול עולה ביוקר. אפשר לחוש את זה בסגל השחקנים הלא איכותי ברובו שהתקבץ כאן. בעלי בית"ר שוכח שהקהל של בית"ר הוא החמצן שלה והם רוצים לראות כדורגל איכותי והתקפי ולא אסופה של שחקנים בינוניים במקרה הטוב, שלא ראויים לקבוצה.
האוהדים הם הלקוחות והם מרגישים מצויין שחוסכים על גבם. 11 אלף אוהדים רכשו מנוי וציפו להרבה יותר. הם ציפו שהמחליפים של אספרייה וניקולסקו יהיו לפחות ברמתם בתוספת שדרוג הסגל, במקום זאת הם קיבלו סגל מוחלש.
את האחריות לבניית הסגל יש להטיל גם על יוסי אבוקסיס שהוא הרי חלק משמעותי מהבניה השערורייתית העונה של בית"ר. קחו למשל את דני הוצ'קו כדוגמא המעידה על המצב העגום ועל חלקו של הקואץ' במצב. הקשר הספרדי שאמור להיות שחקן הרכב משמעותי, לא ראה אפילו דקה אחת בשני המשחקים האחרונים, אז בשבילו מה הוא הובא?
בראייה לעתיד אני לא אופטימי בכלל. אני לא מצליח לראות איך דברים משתנים בלי תוספות ושדרוגים לסגל. אם חטפנו שלישייה מקבוצה שרק שבוע קודם לכן חטפה חמישייה ממכבי תל אביב, זה מעיד על המצב הקשה של בית"ר. הסגל הנוכחי מתאים יותר לקבוצה שתתמודד על הירידה.
לצערי, תחת אברמוב אנחנו נכנסים לעידן שבית"ר היא עוד קבוצה. צריך להגיד לו יפה תודה ובמקביל לחפש בעל בית אחר עם שאיפות יותר גבוהות שמתאימות למועדון עם קהל אוהדים שכזה. מגיע לנו יותר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למצוא בעל בית אחר זה כבר מוגזם לך תמצא אותו לפעמים עושים טעויות הזיכרון של האנשים קצר

  2. אוהד ותיק

    לא משנה מי בעל הבית אלא מי מנהל את הקבוצה. בעל הבית הוא בטח לא מנהל וגם לצערנו לא יודע להביא מנהל מקצועי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר