מחאה נגד טיפול במחבלים בשיבא (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)
מחאה נגד טיפול במחבלים בשיבא (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

צפו: 'לה פמיליה' הגיעו "לביקור חולים" אצל מחבלי החמאס

הזעם על הטיפול שאותו מקבלים המחבלים מהמתקפה הרצחנית בעוטף עזה התפרץ, ועבר מהמקלדת למרכז הרפואי שיבא-תל השומר עם הגעתם של מאות חברי 'לה פמיליה' ואוהדים של קבוצות כדורגל אחרות. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 11.10.23 21:57

הרבה כעס וזעם התעורר בימים האחרונים על הטיפול שאותו מקבלים מחבלי החמאס שנתפסו או אלה שנפצעו. זה החל עם הבאתם של מחבלים רצחניים להארכות מעצר והתגבר עם הידיעות על טיפול שהם מקבלים בבית חולים.



בעיקרו הזעם הזה היה ברשתות החברתיות השונות. אלפי מילים נשפכו ביומים האחרונים על הנושא. רובן ככולן בוטות וזועומות, כשמיעוטן הקטן ניסה להסביר שאתם אותם מחבלים שמטופלים בבתי החולים ישראל צריכה כדי לחקור את אותם רוצחי החמאס. מידע שלו המדינה זקוקה לאור מספר החטופים בעזה.



והיו גם כאלה שלא הסתפקו בהבעתם הזעם במקלדת. היו אלה לא אחרים מאשר אנשי ארגון 'לה פמיליה' (ארגון אוהדי בית"ר ירושלים) שביחד עם עשרות מאוהדי בני יהודה הגיעו הערב למרכז הרפואי שיבא-תל השומר. הם צעקו 'מוות לערבים', 'מוות למחבלים' ואף ניסו לפרוץ לבית החולים כדי להגיע לאותם מחבלים. כוחות משטרה גדולים חיכו להם שם, חצצו בינם לבין המסדרונות של המרכז הרפואי.



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לה צ`יקנייה

    זה כל ההבדל בין ארגוני השמאל שהלכו לדרום להסתכן לחלץ ולתמוך ועדיין נמצאים שם לבין חבורת הפחדנים והמשתמטים שהולכה לריב,עם אחיות ורופאים שגם ככה עסוקים ותשושים.
    וזה אחרי שצהל כבר העביר אותם לשבס.
    ועכשיו הם עסוקים בלשתות, לעשן, לצפות בערוץ 14 ולטפוח לעצמם ולצל על השכם.
    כל אחד מהם ברמהדל מנכ"ל משרד ממשלתי שהמלא מלא החריבו עלינו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר