אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)
אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

"אנטואן מעדיף לשחק כמגן ימני, אבל יעשה כל מה שיגידו לו"

כך אומרים השבוע בסביבתו של קונט ומוסיפים: "על הקו הוא מרגיש הכי בנוח"

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:24

עזיבתו של חסוס רואדה השאירה, כידוע, בור עמוק במרכז ההגנה של בית"ר, במיוחד לאור העובדה שלמנהיג הבלתי מעורער של ההגנה הצהובה לא הגיע מחליף איכותי גם בבית וגן יודעים, בטח כיום, שהחתמתם של טל כחילה ומיקי סירושטיין לא יכולה היתה להוות תחליף לבלם הספרדי המצוין.

המשחקים של בית"ר במוקדמות הליגה האירופית, שבהן ספגה הקבוצה שמונה שערים בארבעה משחקים, ובעיקר התבוסה הכואבת נגד באטב פלובדיב בבולגריה, רק המחישו עד כמה חסר לבית"ר את הבלם האיכותי, זה שינהיג את כל החוליה האחורית.

הפיתרון שנמצא, לפחות בשלב זה, הוא הסטתו של אנטואן קונט מעמדת המגן הימני למרכז ההגנה. קונט, כידוע, הצטרף לבית"ר באמצע העונה שעברה ומהר מאוד הפך למגן הימני הטוב בארץ ולאחד הזרים הטובים ששיחקו בליגת העל בעונה שעברה. העובדה הזו גרמה למאמן שרון מימר ללבטים רבים לפני שקיבל את ההחלטה להעביר את קונט למרכז ההגנה.

אחת הסיבות לעימות המתוקשר בין המאמן לבין הבעלים אלי טביב, כך מספרים בבית וגן, היתה סירובו של מימר להעביר את הצרפתי למרכז ההגנה. המאמן, כך מסבירים גורמים בקבוצה, רצה להרוויח את קונט בעמדת המגן הימני, עמדה שבה הוא הפגין יכולת מעולה הן בחלק ההגנתי והן בחלק ההתקפי.

בתוך כל הבלגאן הזה קולו של קונט עדיין לא נשמע. "אנטואן מעדיף לשחק כמגן ימני, אבל יעשה כל מה שיגידו לו", מציינים השבוע בסביבתו של הצרפתי בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיפים: "הוא אוהב להיות מגן והיה מאוד רוצה שהקבוצה תחתים בלם. הוא אוהב להיות על הקו ולתמוך בהתקפה. באגף הוא מרגיש הכי נוח".

מאבדים אותו בכנף? - קונט (צילום: אורן בן חקון)

מאבדים אותו באגף? – קונט (צילום: אורן בן חקון)

 

אלא שבינתיים בלם עדיין לא הגיע לבית וגן וקונט, כך נראה, ימשיך לאייש את תפקיד הבלם מה שלא גורע מהמחמאות שהוא מקבל מגורמים שונים בבית"ר, גם על הבישול הנהדר לאיתי שכטר במשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע שעבר.

"הוא נתן לאיתי כדור גדול", אומר גורם בבית"ר. "יש לו ראיית משחק אדירה והוא ראה את הבור שהיה בהגנת באר שבע, שלח כדור מדהים והשאיר את איתי לבד מול השוער".

גורם שני בקבוצה מציין כי "בתור מגן אנטואן יכול להביא את היכולות שלו טוב יותר לידי ביטוי. בלם זה תפקיד יותר שחור. כמגן הוא מנצל את המהירות ואת ראיית המשחק שלו. הוא בהחלט מעדיף להיות מגן, אבל אני לא בטוח שאפשר לומר שהוא מבואס מהמעבר לעמדת הבלם. הוא מקצוען ובטוח שהוא יסתגל. בכל מקרה, איך שאני רואה את התמונה נראה לי שהוא יישאר בלם. אמנם מועד ההעברות מסתיים רק בעוד כשלושה שבועות אבל לא נראה לי שיוחתם בלם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר