דעה | שועה המושיע

קשה לדמיין מה היה קורה לבית"ר השנה בלי היכולת הפנומנאלית של ירדן שועה שנראה כמו השחקן הטוב בליגה ולא רק אצל הצהובים שחורים

פורסם בתאריך: 14.1.24 10:13

באמת שקשה לחשוב מה היה קורה לבית״ר ירושלים העונה בלי ירדן שועה. החלוץ האימתני הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים בליגה, ולא מעט יסכימו כי ״הילד״, רק בן 24 (!), נראה העונה אפילו כשחקן הטוב ביותר. הנוכחות, הפיזיות, הביטחון והשערים שהתווספו לבישולים הופכים את שועה למושיע – המושיע של בית״ר.
למרות זאת, אוהדי בית״ר לא יכולים להרגיש נחת למול היכולת הרעועה של החבורה של אבוקסיס העונה. כן, יש רגעים בהם שופט שודד משחק, אבל נגד אשדוד כבר אין תירוצים – בית״ר אנמית, מרבית השחקנים נראים לא מחוברים, לא מחויבים ולא מעוניינים – ותוצאת התיקו היא בבחינת מזל גדול ולא חלוקת נקודות הוגנת.
כן, אין ספק שרצף המשחקים הצפוף מעמיס, ואין עוררין על הקשיים בעונה תוך כדי מלחמה, אבל שום דבר לא מצדיק את הרפיסות בהגנה, חוסר המעוף בקישור והיעדר התעוזה בהתקפה. בית״ר נראית יותר כמו קבוצת תחתית בסכנת ירידה מאשר הקבוצה שזכתה בגביע אחרי חצי עונה מופלאה. זו עובדה. אבל המאמן – הוא לא הבעיה.

שלא תבינו לא נכון, יוסי אבוקסיס הוא לא טלית שכולה תכלת. הוא נושא באחריות המלאה ליכולת הפושרת של בית״ר ולחוסר ההצלחה לעורר ולהלהיב את השחקנים כמו בחצי העונה הקודמת, אבל לא בהכל יוסי אשם. הקיצוץ המאסיבי בסגל של בית״ר מהעונה הקודמת, בתוספת החתמת שלל שחקנים שלא מוסיפי=9D ואף גורעים מהיכולת, ובאמת לא בשמות עסקינן, מציב את יוסי במצב בלתי אפשרי.
תביטו על הספסל של בית״ר במשחק נגד אשדוד, איזו בשורה הייתה שם? מה כבר יכול היה יוסי לעשות שהיה משנה את הכל? ולמען האמת, חוץ משועה, יונה, סילבה ואולי מורוזוב, האם יש שחקן בבית״ר שראוי לצל״ש? עם התשובה לשאלה הזו ברק אברמוב צריך לגשת לחלון ההעברות שזה עתה נפתח ולהחליט – להילחם בתחתית, או להציב את בית״ר במקום הראוי לה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר