רס"ל בן זוסמן ז"ל, רס"ן שילה הר אבן ז"ל, סרן רועי נהרי ז"ל, רס"ל אלעד ששון ז"ל, רס"ר נפתלי גורדון ז"ל, סרן אריאל רייך ז"ל, סמ"ר רועי דאוי ז"ל, סמ"ר ענר שפירא ז"ל וסמ"ר שחר פרידמן ז"ל
רס"ל בן זוסמן ז"ל, רס"ן שילה הר אבן ז"ל, סרן רועי נהרי ז"ל, רס"ל אלעד ששון ז"ל, רס"ר נפתלי גורדון ז"ל, סרן אריאל רייך ז"ל, סמ"ר רועי דאוי ז"ל, סמ"ר ענר שפירא ז"ל וסמ"ר שחר פרידמן ז"ל

משחקים לזכרם: המחווה המיוחדת לאוהדי הפועל שנפלו במלחמה

בעוד כשלושה שבועות, ב-12.2.2024, יתקיים טורניר אוהדים לזכרם של בן זוסמן, שילה הר אבן, רועי נהרי, אלעד ששון, נפתלי גורדון, אריאל רייך, רועי דאוי, ענר שפירא ושחר פרידמן זכרם לברכה - אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל'

פורסם בתאריך: 21.1.24 17:08

עיריית ירושלים והפועל 'בנק יהב' ירושלים יקיימו בעוד כשלושה שבועות טורניר אוהדים מיוחד בכדורסל לזכר אוהדי הקבוצה שנפלו בקרבות במלחמת 'חרבות ברזל'. הטורניר יתקיים ביום שני, 12.2.2024, באולם מלחה במטרה להנציח במטרה להנציח את זכרם של הנופלים ולהביע את המחויבות של העיר וקהילת אוהדי הפועל למשפחותיהם.

הטורניר – לזכרם של רס"ל בן זוסמן ז"ל, רס"ן שילה הר אבן ז"ל, סרן רועי נהרי ז"ל, רס"ל אלעד ששון ז"ל, רס"ר נפתלי גורדון ז"ל, סרן אריאל רייך ז"ל, סמ"ר רועי דאוי ז"ל, סמ"ר ענר שפירא ז"ל וסמ"ר שחר פרידמן ז"ל – הוא חלק מסדרת אירועים ופעילויות של העירייה והמועדון לקידום הכדורסל בעיר ולחיזוק הקשר בין הקבוצה לאוהדיה.

אוהדי הקבוצה וחברים מוזמנים להתארגן בקבוצות (מינימום שישה שחקנים בקבוצה) ולהירשם בקישור: https://forms.gle/rdoL3Db77YfGhgon8.

 

 

הטורניר יכלול משחקים בין קבוצות של אוהדים וחברים של הנופלים, שיתארגנו בהרכבים של שישה שחקנים לפחות. ההשתתפות היא ללא עלות, והכניסה לקהל הרחב היא חופשית. האירוע יתקיים במעמד המשפחות של הנופלים, וגיל המינימום להשתתפות הוא 18.

"אנו גאים לקיים טורניר כדורסל לזכרם של 9 חללי צה"ל, אוהדי הפועל ירושלים, אשר חרפו נפשם ונפלו במלחמה על הגנת מולדתנו", נמסר מעיריית ירושלים. "הטורניר הוא למען הנצחת זכרם של הבנים היקרים ולחיזוק הקשר עם המשפחות. עיריית ירושלים רואה חשיבות רבה וזכות גדולה להנצחת הנופלים. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להשתתף בטורניר לזכר הבנים היקרים".

מהפועל 'בנק יהב' ירושלים נמסר: "ה-7 באוקטובר הזכיר לנו עד כמה חזקה היא הקהילה של הפועל ירושלים. אנו נמשיך להיות שם עבור המשפחות ולספק להם מסגרת תומכת שתוכל להקל, ולו במעט, את הכאב הגדול. נשחק לזכרם, נשחק למענם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר