ברק יצחקי (צילום: באדיבות מכבי תל אביב, האתר הרשמי)
ברק יצחקי (צילום: באדיבות מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

דעה | חידת יצחקי

מצד אחד, ברק יצחקי הוא מה שכל אוהד חולם שבית"ר תהיה - קצת סינדרלה, אין סוף ווינריות, שערים מרהיבים, חוצפה בלתי נגמרת והרבה אמוציות. מהצד השני ישנם הרבה ספקות מקצועיים, כולל תהיה: האם מדובר בעוד תעלול שיווקי של ברק אברמוב? | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.2.24 16:02

אין ספק שזה מרגש. ברק יצחקי, האיש שכל בית"רי יליד שנות ה-90 גדל עליו, הילד שמזוהה עם עונות האליפות המרגשות, עם השער נגד קופנהגן בימים בהם ליגת האלופות היתה בטדי, עם אחד הניצחונות המתוקים נגד הפועל תל אביב.

אם חשבנו שהחזרה של אבוקסיס לקווים היא סגירת מעגל, ברק אברמוב במהלך הוליוודי החזיר את הילד שכולנו אהבנו לאהוב. כן, גם כשהוא כבש נגד בית"ר. כי יצחקי הוא מה שכל אוהד חולם שבית"ר תהיה – קצת סינדרלה, אין סוף ווינריות, שערים מרהיבים, חוצפה בלתי נגמרת והרבה אמוציות.

ועכשיו חלפו השנים, כל ילד שזוכר את האליפויות ההן כבר במקום אחר בחיים, חלק עוד ביציע, חלק התייאשו, חלק כועסים – אבל כולם מתרגשים. מתרגשים ומתלבטים. ברק יצחקי על הקווים? ממתי זו היתה אפשרות בכלל? יצחקי שעמד על הקווים 6 משחקים בלבד במכבי תל אביב, ולא רשם הצלחה יתרה בעמדה שספק מי יכול להצליח בה בבית"ר. יצחקי שצריך עכשיו להציל את בית"ר, שנראית כמועמדת כמעט בטוחה לירידה. יצחקי שהיה השחקן הכי מרגש, אבל אף אחד לא מבין אם יהיה המאמן הכי מרגש. תעלומה בטדי. שוב.

 

 

הרבה ספקות יש לי כלפי יצחקי. לא רק במובן המקצועי, אלא גם במובן המניפולטיבי. שוב ברק אברמוב שלף שפן מהכובע, כדי לכסות על היעדר הרכש והיכולת הירודה? שוב אברמוב "ממציא" מאמן בזיל הזול (רק 25 אלף שקל בחודש) בציפייה להמוני אוהדים בטדי? או שאולי, רק אולי, אברמוב ואלמוג כהן באמת מאמינים ביכולת של יצחקי להציל את בית"ר מעצמה, מאימת הליגה הלאומית ומכל האוהדים למיניהם, שרק עושים עוול?

הרי בית"ר של 2024 כל כך רחוקה מבית"ר ההיא של יצחקי. לא רק ביכולת, אלא גם ברוח, באומץ ובאמונה. שחקני בית"ר מתחלפים היום בכל שני וחמישי, משתמשים בה כמקפצה לעתיד, לא באמת מעריכים את סמל המנורה על החולצה.

ויצחקי? הוא היה פה בשיא השיאים, דור הזהב – בשנים בהם בית"ר הייתה במלוא תפארתה. מי יודע מה יהיה? אף אחד. בינתיים, רק שלא נרד ליגה, כל השאר בונוס.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר