ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)

רעבים להצלחה | דעה

התבוסה להפועל ירושלים סימלה את כל מה שרע בבית"ר והוכיחה פעם נוספת - בית"ר של השנה היא פשוט קבוצת כדורגל לא טובה. בשנה הבאה ברק אברמוב חייב להבין שהקהל צמא להצלחות ובהתאם לכך חייב לעשות מה שצריך כדי שהיא תחזור לצמרת

פורסם בתאריך: 17.5.24 18:35

ההפסד 3:0 בדרבי בשבת האחרונה ליריבה העירונית, סימל את העונה כולה של בית״ר ירושלים – כל החולאים מהעונה שחלפה התבטאו על הדשא בעצימות גבוהה. ההפסד הזה נתן עוד תזכורת למי שהיה צריך, שבית"ר של השנה, למרות ההצלחה היחסית בחלק האחרון של העונה, היא פשוט קבוצת כדורגל רעה.
אפשר לתרץ את בית״ר ירושלים 2023/24 – הקיץ הקודם התרכז כמעט כולו סביב אירועי הגביע והדיונים בבית הדין חלף דיונים מקצועיים, עונש מצטבר של מינוס חמש נקודות לאורך העונה, פרידה וריב מתוקשר של הבעלים עם המאמן/חבר, משחקים לצד מלחמה מתמשכת ואיומי בעלים לא לעלות לשחק בזמן מלחמה, אובדן בלתי נמנע של שחקני מפתח מהעונה אשתקד ועוד (ועוד..).

בסוף לצד כל התירוצים יש ממד אחד מכריע למבחן והוא מבחן התוצאה – ובמבחן הזה בית״ר ירושלים סיימה עונה נוספת סיימה בפלייאוף התחתון, ולא רק זאת, אלא נקלעה למאבקי הישרדות בליגה וזה אומר שבית"ר היא קבוצת כדורגל רעה, היא קבוצה עם סגל שחקנים חלש, במבחן התוצאה היא עונה נוספת – כישלון.
ועכשיו עם הפנים קדימה. אם התוצאה היא כישלון אז הפעולות שבוצעו בדרך היו שגויות ובכדי לשנות ולקבל תוצאה אחרת בית״ר תהיה חייבת להתנהל אחרת, להתנהל שונה ולבצע פעולות שונות אחרות ומוצלחות יותר. אבל אם אותה התנהלות תחזור על עצמה, אם בית״ר תדשדש בנושא החיזוק ובבחירת השחקנים – שאף אחד לא יצפה לתוצאה שונה ובית״ר תחזור לבלות עונה נוספת בפלייאוף התחתון.
ברק יצחקי המאמן ואלמוג כהן המנהל המקצועי עושים רושם שניהם כאנשי מקצוע ראויים, שחושבים שונה, חושבים נכון, חושבים בדרך יצירתית ומאוד, נחושים להצליח ולהוכיח, אבל לא פחות חשוב מחזיקים שניהם באידאולוגית משחק התקפית שמתאימה לבית"ר.
המבחן של שניהם יהיה לפני הכל בבחירת השחקנים ובעיקר השחקנים הזרים והרכבת הסגל לעונה הבאה, אם יבצעו את זה ראוי הכל יהיה יותר קל על הדשא וההצלחה תגיע, אבל לפני שהם יבחרו וירכיבו את הקבוצה צריך שהבעלים, בניגוד למה שקרה בקיץ האחרון ובחודש ינואר, יאפשר להם מרחב תמרון מקצועי ותקציב ראוי להתחזק.
אז לידיעת הקורא ברק אברמוב, הקהל רעב להצלחה, הקהל מאמין במועדון והכי חשוב הקהל מגיע ובכמויות גדולות, אנחנו מועדון גדול – תן לנו את מה שצריך בכדי לחזור לצמרת.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר