חוגגים עוד הצגה - שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
חוגגים עוד הצגה - שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

הצגה של בית"ר נגד מכבי ת"א: איתי שכטר ועידן ורד הבקיעו

ניצחון גדול לבית"ר במשחק פתיחת העונה 2017/18 - שכטר כבש צמד בדקות ה-10 וה-34, עידן ורד השלים את השלישייה בדקה ה-90

פורסם בתאריך: 20.8.17 23:10

ניצחון גדול לבית"ר במשחק פתיחת העונה 2017/18 – ניצחה 0:3 את מכבי ת"א שאירחה באצטדיון בנתניה. איתי שכטר הבקיע בדקה ה-10 ולאח מכן השלים צמד בדקה ה-34, לאח מכן עידן ורד הבקיע שער שלישי בדקה ה-90.

המשחק התחיל כאשר על הקווים עמד גיל לבנדה כעוזר מאמן, במקום שרון מימר שפוטר בשבוע שעבר. לאורך כל המשחק הציגה מכבי ת"א משחק הגנה חלש מאוד. בית"ר מצדה הראתה עליונות ויעילות לארוך רוב המשחק, קצב והתלהבות, כשהיא נתמכת על ידי צבא האוהדים בצהוב שחור.

איתי שכטר חוגג עוד כיבוש (צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

גם בעונה שעברה לא צליחה מכבי לנצח את בית"ר. המאמן של התל אביבים ג'ורדי קרויף החליט לפתוח עם איגור פיליפנקה לצידו של איתן טיבי במרכז ההגנה. עומר אצילי פגש את האקסית וברק יצחקי היה בהתקפה. בבית"ר אנטואן קונט הוצב במרכז ההגנה עם מיקי סירושטיין, ואריק סאבו הוצב כמגן ימני.

בדקה ה-10 הוכשל שכטר בידי ראיקוביץ. שכטר אמנם החמיץ את הפנדל, אך בקור רוח המשיך את הריבאונד פנימה. בדקה ה-34, שכטר כבר לא נזקק לריבאונדים, ובחצי סיבוב הכניע שוב את ראיקוביץ מכ-16 מטרים, וקבע 0:2 ענק לזכות בית"ר.

במחצית השנייה מכבי אמנם התאמצה לחזור למשחק, אך הגנה טובה של בית"ר וסגירות חכמות, נעלו את הרחבה. קליימן לקח כדור מראשו של דור פרץ, בדקה ה-60, ודקות טובות של בניון שנכנס כמחליף עזרו לבית"ר להניע כדור בחכמה.

בדקה ה-90 נעץ ורד את המסמר השלישי והמתוק, לאחר שחטף כדור מהגנת מכבי, ומול ראיקוביץ בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 0:3 אדיר לבית"ר על מכבי המחזור הפתיחה, ולכולם כבר יש תיאבון בריא הלאה.

כמה אליפויות יש לו בבית"ר? אלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

אלי אוחנה (צילום: אורן בן חקון)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר