נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)
נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)

תבריזי: "קבוצה שתרצה לנצח אותנו העונה, תצטרך להקיז דם"

בקבוצת הנוער של בית"ר נערכים למשחק החזרה לליגת העל נגד מכבי תל אביב (שבת, 11:00), והמאמן ממוקד: "באים במטרה לנצח"

פורסם בתאריך: 8.9.17 09:52

הנוער חוזר למרכז הבמה: לאחר שקבוצת הבוגרים פתחה את העונה בליגה עם ניצחון חוץ גדול על מכבי תל אביב, תצא מחר קבוצת הנוער של בית"ר לאצטדיון ברמלה (שבת, 11:00), למשחק במסגרת מחזור הבכורה של ליגת העל – מול קבוצת הנוער מתל אביב. שחקני הנוער של בית"ר ינסו לשחזר את ההישג של הקבוצה הבוגרת, ולחזור הביתה עם שלוש נקודות יקרות.

הבית"רים יצאו העונה, לראשונה זה שנים רבות, למחנה אימונים בסופיה שבבולגריה והתחילו את ההכנות מוקדם, כלקח משנים עברו.

"אנחנו מתכוננים מה־1 ביולי לתחילת העונה בליגת העל לנוער", אומר תבריזי בשיחה עם "ספורט כל העיר". "מצפה לנו משחק קשה מאוד בחוץ, משחק עם הרבה איכות, משחק יוקרתי נגד קבוצה עם הרבה ניסיון ועוצמות, עם מחלקת נוער מעולה. אנחנו לא באים נחותים, חלילה, אנחנו באים לשחק כדורגל ולנצח. אנחנו בית"ר ואנחנו לא חוששים מאף אחד".


נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)

נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)


ולמרות זאת, בבית"ר יודעים שזה לא יהיה פשוט, גם לאור העובדה שהקבוצה איבדה את העוגן שלה בהגנה, נועם חפצדי, שסיים גיל נוער ועבר לשחק בבוגרים של קטמון. גם דור קוסטה, טל ורסנו ודביר ברוך עזבו, ועברו לשחק בנורדיה.

מנגד, לירן מזרחי הצטרף מנצרת עילית וכך גם עמית אברהם, ששיחק בעונה שעברה בליגה ב' במדי בית"ר מעלה אדומים.
בשבוע שעבר חתם שוער קבוצת הנוער, בני פרץ, על חוזה לחמש שנים, מה שמראה כי בבית"ר חושבים קדימה, ובדומה לשוער סתיו שושן, שסיים גיל נוער וחתם בקבוצה, גם בפרץ רואים פוטנציאל גדול להמשך.


יואב תבריזי, מאמן נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)

יואב תבריזי, מאמן נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)


"אני שמח לחתום לחמש עונות נוספות במועדון שבו גדלתי, ולהתחיל להשתלב בקבוצה הבוגרת", התייחס פרץ לחתימה בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "תודה לכולם על התמיכה והפרגונים. אוהב מכל הלב".

בעונה האחרונה שבה בית"ר שיחקה בליגת העל, היא לא נראתה טוב כלל, ולא הצליחה לנצח משחק ליגה במשך יותר מחמישה עשר משחקים. כעת המאמן תבריזי לא רוצה לצאת בהצהרות, אך גם לא מנמיך ציפיות: "המקום בליגה הוא לא מה שחשוב וגם לא המטרה המרכזית שלנו העונה. המטרה העיקרית היא קודם כל לייצר שחקנים טובים לקבוצה הבוגרת. אנחנו גם רוצים לשחק כדורגל שמח. אם נסיים במקום 4, 8 או 10, זה מבחינתנו אותו דבר. המטרה היא לשחק כדורגל חיובי. רוצים ליהנות, ללמוד כדורגל".

בהגרלת המשחקים שנקבעה לפני כחודש לבית"ר, זומנו לבית"ר חמישה משחקים סופר-קשים כבר בפתיחת העונה: מחר נגד מכבי תל אביב, ולאחר מכן בני יהודה בבית, בני סכנין בחוץ, מכבי חיפה בבית והפועל באר שבע בחוץ. "יש לנו פתיחה מאוד קשה", מתייחס לכך תבריזי ומוסיף: "אנחנו לא נלקק דבש, ואנחנו יודעים את זה, אבל נתמודד עם כל קבוצה באופן שווה. אני יכול להבטיח שקבוצה שתרצה לנצח אותנו העונה, תצטרך להקיז דם בשביל זה".

"יש תכונה גדולה בקרב השחקנים לקראת המשחק", ממשיך תבריזי. "הם מתרגשים, רוצים להצליח ולהוכיח. אנחנו מסתכלים קדימה, שכחנו מירידת הליגה ואת התיקון שלנו עשינו. אנחנו רוצים להראות שאנחנו ראויים להיות בליגה הזאת ולהוכיח שיש פה שחקנים שמגיע להם להיות בבוגרים. אנחנו באים במטרה לנצח את המשחק מחר. אנחנו באים לכל משחק כדי לקחת שלוש נקודות, לא משנה מי היריבה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר